מתן שירות לקוי - אוצר ישיר |
נושא התלונה: |
יום ראשון 24 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אנא ציינו באינטרנט או במערכת ivr שלכם כי כאשר יש חשבון משותף :
1. אין זה מספיק לבצע על מנת לבצע פעולות, חייב בעל הקוד הסודי לשוחח עם הנציג.
2. על מנת לבצע העברות יש להוציא קוד מיוחד לאינטרנט דרך הבנקט.
3. על מנת לבצע העברות יש לחתום בבנק על טופס מיוחד.
חשבו ביותר יידעו את נציגכם לתת מידע מלא בשיחות.
אנא היום פניתי לאוצר ישיר כי לא הצלחתי לבצע העברה לחשבון אחר דרך האתר , הנציגה לא הסכימה לדבר איתי כי זה לא היה בעלי, צלצל בעלי בלילה ומסתבר כי הנציג אמר כי כן אנחנו יכולים דרך האינטרנט ולא דרך הטלפון וכי עלינו להוציא קוד חדש, העביר אותנו לתמיכה באינטרנט וגם זו טענה כי עלינו להוציא קוד חדש בבנקט אחרי שכבר ביקרנו בו היום.
השירות מזעזע ביותר, המערכת מציעה עזרה ע"י מענה און ליין של נציג או אינטרנט אך בעצם "חותכת" ידיים ורגלים לאזרח וחבל...
אנו התאכזבנו מאוד מהמערכת השירותית ונשקול לעבור לבנק אחר, כי את התאריך שהתחייבנו להעביר כספים בינתיים פספסנו.! חשוב לציין כי הנושא היה כרוך ב6 שיחות טלפון.
|
בזבוז המון זמן |
סוג הנזק : |
מענה לתלונה והוספת מידע באתר. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|