פרטי התלונה

תלונות אוצר החייל

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אוצר החיילשעות פתיחה אוצר החייל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנהל סניף שמזלזל בסטודנטים!!!!! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול, כשניסיתי ל"העביר" את כרטיסי נוכחתי לדעת שאינו עובר, כשבדקתי בבוקר עם הסניף גיליתי שהם פשוט ביטלו את כרטיסי כמו כן הורידו לי את המסגרת ל-0!כמובן שכל זאת היה ללא ידיעתי! וזאת לאחר שהופקד אתמול כסף לחשבון המכסה את המינוס באופן מוחלט.

כשדיברתי עם הפקידה בבנק נאמר לי כי הייתי צריכה להגיע לבנק ולחתום על מסמך המאריך לי את התקופת המסגרת (המסגרת שלי היא 2500 ₪), וכמובן שהדרך הכי טובה לעשות זאת היא פשוט לבטל לי את כרטיס האשראי!
לציין, שזאת לאחר שהייתי בבנק לפני ימים ספורים(27/10/08), שם הבנקאי האישי שטיפל לי בעינייני ונכנס לחשבוני, לא טרח כמובן לספר לי שאני צריכה לחתום על מסמך שכזה!

הגרוע מכל היה כאשר הפקידה הפנתה אותי לדבר עם אחד הבכירים בשם רוני, מעודי לא זכיתי לזלזול התנשאות או אופן דיבור כפי זכיתי ממנו! כמובן שלא טרח לבדוק את העניין ולא ניסה לעזור לי ולקושי שנגרם לי ע"י הבנק,וכאשר סיפרתי לו שכסטודנטית אני כן מקבלת מסגרת בחשבון שזה עתה פתחתי בבנק הפועלים, נתקף הבחור זעם ואמר:"אם פתחת חשבון סטודנטים בבנק הפועלים, אני לא מתכוון לתת לך מסגרת או להחזיר לך את כרטיס האשראי, תלכי לבנק הפועלים שייתנו לך הם"(ציטוט של רוני).מבחינתו היה שאסגור את חשבוני ואעבור לכל מקום אחר!

הרושם שקיבלתי מהבחור הוא שאני לא שווה כלקוחה או כבן אדם בכלל בגלל שכיום אני סטודנטית שלא מקבלת הכנסה קבועה, נפגעתי לדעת שזהו היחס שאנשים מקבלים בבנק אוצר החייל כשהם עומדים בקשיים, חבל שאתם לא זוכרים שהסטודנטים היום יהיו בעתיד אנשים שכן מכניסים כסף לבנק והרבה.
וחבל שאני כלקוחה צריכה להתמודד עם יחס כ"כ משפיל ומבייש!(אזכיר, שבכל פעם כשהגעתי למסגרת האשראי שלי דאגתי להסדיר את העניין במידי!).

סיימתי את שיחתי זו בוכה ומאוד פגועה, ניסיתי לאחר מספר דקות לשוב ולדבר עם רוני בשנית, הפקידה אמרה שנמצא עם לקוח ויחזור אליי תוך מספר דקות,כמובן שהבחור לא חזר אליי,במסגרת הזלזול שלו כלפיי!
חוויתי את כל הנזקים יחד! סוג הנזק :
התנצלות! פתרון נדרש :

אוצר החייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה