פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על כרטיס האשראי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
היי, לפני כחודשיים ביקרתי בחנות H&O בחוצות המפרץ שבחיפה. קנינו כמה בגדי תינוקות, והייתה שם בחורה שהציעה לנו להצטרף למועדון הלקוחות של החברה ובמקביל להיות לקוח של כרטיס האשראי שלהם שמונפק ע"י ויזה כאל. שאלתי כמה וכמה פעמים האם ישנה עלות כלשהי לכרטיס או למועדון ונענתי בשלילה, כי הכל בחינם ואין לי מה להפסיד ומקסימום אני יכול לבטל את הכרטיס במידה ויאשרו גם אם אנצל את השובר של ה-80 שח. חודש לאחר הזמנת הכרטיסים, קיבלתי אותם באמת, ויחד עם זאת אני מגלה כי יש חיוב על סך 12 ומשהו שח על כרטיס האשראי. חיכיתי לחשבונית השנייה שלכם ושם גם גיליתי שיש חיוב על חיוב חודשי. בינתיים ביקרתי פם נוספת לפני כשבוע ומימשתי את השוברים הנוספים שהונפקו לי. הגעתי לסניף של H&O בחוצות ושאלתי מדוע יש חיוב. השיבו לי כי אין חיוב על הכרטיס וכי יש לפנות לחברת האשראי לביטולו. היום פניתי לחברת CAL ושוחחתי עם מוריה. השירות של מוריה היה מצויין, אך התשובות שסיפקה לי מוריה אינן השתוו למה שקיבלתי במעמד העסקה. יש לי כבר 2 כרטיסי אשראי שהונפקו לי ע"י ויזה קאל ובאמת שלא היה צורך בכרטיס שלישי, כשנאמר לי בחינם ושאני לא הולך לשלם עליו לכן הסכמתי. במידה והיה נאמר לי כי יהיה חיוב על הכרטיס באופן חודשי אז לא הייתי מבצע את העסקה בשום אופן. בפנייה שלי למוריה נאמר לי כי אוכל לבטל את הכרטיס אך אחוייב על השוברים שניצלתי. אינני מסכים לדרישת תשלום זאת. כי במידה והייתי יודע כי הכרטיס בתשלום לא הייתי מנצל את השוברים שלכם. אני מבקש כי נבטל את ההסכם ביניו ולא אחוייב עוד כספים מיותרים בעקבות מידע שגוי שנמסר לי, במידה ומקובל עליכם לוותר על התשלום של דמי המנוי החודשיים על כרטיס האשראי למשך שנתיים אין לי בעיה עם זה.
כשביקשתי ממוריה דרכי התקשרות עם פניות הציבור, נענתי כי אין דבר כזה בחרה. אשמח לבדוק נושא זה גם.
אשמח לקבל תשובה על מסך זה שקיבלתי מידע שגוי במעמד העסקה. (אני מציע לחברות לבצע עסקת בתור לקוחות סמויים ולראות כמה מידע שגוי ובשפע נמסר ללקוח במעמד העסקה)
כספי סוג הנזק :
לבטל חיוב על כרטיס האשראי למשך שנתיים או לבצט את העסקה מבלי באצטרך לשלם על השוברים פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה