פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר תשלום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
החזר תשלומים
שלום. אני, אירינה, בעלת העסק *** . הופתעתי לקבל מחב' כאל הודעות על ביטול תשלומים של 690 ש"ח תיק ארוע 33336541 ו- 100 ש"ח תיק ארוע 33336540 של כרטיס אשראי "ויזה" שמספרו 4580-1244-2121-5029 מתאריך 19.12.2013.
אני פעלתי כנדרש, בדקתי את הת.ז לפני חיוב כרטיס והוא עבר באישור שלכם על גב כרטיס לא היתה דוגמא של החתימה.
לרוב כרטיסי אשראי שמנפיקות חברות אשראי אין בכלל דוגמאות של חתימות על גב כרטיס כולל כרטיסי אשראי של כ א ל.הדוגמא של התימה ששלחתם לי כמובן לא תואמת כי על הדוגמא אין שום חתימה רק שם ושם משפחה!!! אין פה עם מה להשוות !!!
בחנות יש מצלמות, לקוחה היתה כאו כ-40 דקות, מדדה ובחרה דברים, לא מיהרה לאף מקום. שילמה 690 ש"ח יצאה מהחנות חזרה ועשתה קניה בעוד 100 ש"ח. על 2 קבלות רשמה אותו מס' טלפון וחתימה זהה.
אני זוכרת אותה כי היא היתה חולה עם פצי חום על הפניה ודיברנו איתה אל כך שלא תדביק אותי.
כל אחד יכול לעשות קניות בסכומים גדולים ולהגיד שאיבד את הכרטיס.
למה אני צריכה לשלם על מעשיה? לחלק סחורה בחינם?????
אין חוק שמהגן על בעלי עסקים??? אין ביטוח????
מה קרה לחב' כ א ל ?
1. פתחתם לי 2 ספקים נוספים במקום1 וכמובן גבתם ריבית יותר גבוהה ממה שסוכם. למרות פניות רבות שלי לא החזרתם לי הפרשים.
2. פעמיים נאמר לי שאני יכולה לחייב כרטיסי אשראי של מקומיים ותיירים, אבל הרשאות בכלל לא היו פתוחות בשב"א! איבדתי עיסקאות בסכומים גדולים. את כל האינפורמציה אתם יכולים לבדוק אצלכם במערכת.
עכשיו גם הסיפור הזה?????? דייי!!! מספיק!!!
חברת כ אל בכוח מבריחה את לקוחות לחברות אחרות?????
אני דורשת את התשלום שמגיעה לי !
פעמיים פניתי לועדת ערר וקיבלתי תשובה שלא שלחתי את השוברים בזמן! חבי כאל עושה ממני צחוק או מאצמה? קיבלתי בקשה ב19.01.2014 חודש אחרי מקרה!!!! ולמרות שכל החומר כבר היה הועבר לרואה חשבון ב26.01.2014 תוך שבוע ימים ( בדיוק כפי שרשום במכתב ששלחתם לי, שאני חייבת לשלוח חומר תוך שבוע ימים מיום קבלת בקשה! וכך נעשהההה!!!!!!!!!!!!) השוברים נשלחו בפקס והתקבלו על"י חב' כאל וזה מופיע במערכת ואני יכולה לשלוח אישורים שוב פעם.
פעלתי כחוק! ואם היתם מודיעים בזמן ולא חודש אחרי המקרה גם משטרה וגם חב' כאל היתה תקבלת צילומים של אותה לקוחה שסירבה לשלם!
כספי סוג הנזק :
החזר תשלום פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה