|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות גרוע! |
נושא התלונה: |
יום שלישי 08 יולי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני רוצה לדווח על מקרה שקורה לי מספר פעמים עם עובד שלכם במחלקת גבייה בשם עדי.
אני חייב להגיד שזאת פעם הראשנה שאני מתקשר אליכם לשירות ואני מקבל יחס כזה משפיל ודוחה מצד נציג שלכם...הבחור הזה עדי ממחלקת גבייה מדבר בטון תוקפני מזלזל בלקוח וגורם לשיחה להיות לא נעימה וגרמה לי בתור לקוח לחשוב על לעזוב את החברה שלכם אם היא מתנהלת בצורה כזאת ללקוח
ועוד במקרה שלי שאני פה הוא הקורבן בעקבות טעויות מערכת שלכם שנגמרות בעקבות חיוב זיכוי אוטומטי של המערכת !
אני מנסה להסביר לנציג שלכם את המצב והוא מאיים עליי בתשלומי ריבית ומנסה להתסיס את השיחה עם מילים מעצבנות ומתנשאות ועוד מאיים לנתק לי את השיחה בפנים דבר כזה עוד לא קרה לי בחיים והייתי מצפה שתעשו משהו עם הדבר הזה כי אני בטוח שאני לא הראשון והאחרון שמקבל יחס מהנציג הזה.
תודה רבה על ההקשבה.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
נזיפה קשה לנציג |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|