פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת כרטיס אשראי נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏יולי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 06.07.2015 פניתי לשירות הלקוחות של חברת ויזה כ.א.ל, מכיוון שנעשה שימוש בכרטיס האשראי שלי דרך החשבון שלי במכשיר ה"קינדל" שבבעלותי, אך אבד בתאריך 04.07.2015. הנציגה איתה דיברתי המליצה לבטל את כרטיס האשראי המקושר לחשבון הקינדל ולהוציא כרטיס חדש. כמובן שהסכמתי, מכיוון שאיני מעוניין להסתכן בקבלת חיובים נוספים שלא ביצעתי. נאמר לי שהכרטיס החדש יגיע אלי בדואר תוך 7 ימים. אולם, כרטיס האשראי החדש לא הגיע בדואר בשבוע שלאחר מכן. לכן, פניתי שוב לחברת ויזה כ.א.ל בטלפון פעמיים נוספות. בשיחות אלה נאמר לי שמדובר ב- 7 ימי עסקים, אך גם אלה חלפו וכרטיס האשראי טרם הגיע אלי בדואר. בינתיים, ספקי שירותים שאני מנוי עליהם ביטלו את המנוי שלי מכיוון שכרטיס האשראי שלי מבוטל, ובכך נגרם לי נזק כספי ועוגמת נפש. הטענה שאני מעלה היא כלפי חברת ויזה כ.א.ל, שאמרו לי בשיחות הטלפון שהם העבירו את כרטיס האשראי החדש לדואר, וזה מחוץ לשליטתם. אני טוען שהם צריכים לקחת אחריות ולהעביר לי את כרטיס האשראי בכל דרך אפשרית, ולא להתנער מאחריות ולהפיל את האשמה על דואר ישראל.
כספי סוג הנזק :
העברה מיידית של כרטיס האשראי החדש אליי פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה