פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הציבור במסגרת מבצע 1+1 נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
גבעתיים 53583 כתובת:
תיאור הבעיה:
במסגרת 1+1 רכשתי כרטיס דרך האתר של כאל במחיר של 90 ש"ח קיבלת 2 כרטיסים
כאשר היגעתי למקום התברר לי שבכלל כל כרטיס עולה 69 ש"ח בלבד
מה שהבנתי בדיעבד הוא שכאשר קונים כרטיס בודד המחיר הוא 69 ש"ח
כאשר קונים במבצע של 1+1 המחיר הוא 90 ש"ח
הרי זה עבודה בעניים?
תגיע כרטיס שני ב 50% הנחה מבין! אבל להגיד 1+1 ולעלות את המחיר במירמה זו גניסה לאור יום
בפנייה לנציגים של חברת קל מפנים לחברת ההפקה שלא עונים לטלפונים אני לא מכיר את חברת ההפקה אני מכיר את חברת כאל
בפנייה נוספת לנציג שירות אומר כי כלל לא קייתמ הטבה של 1+1 להצגות מידע שגוי ביותר מאחר וקיבלת את הכרטיסים במסגרת 1+1 (לא הבים על מה מדובר כלל) כאשר פניתי לפניות הציבור קיבלתי הודעה להמתין 45 יום(???) 45 יום??? מה יש לחקור ב 45 יום ??? הרי כל אדם מבין שיש פה מירמה והטעיית הציבור.העתק מועבר לאימון הציבור תודה!
בזבוז זמן יקר בשירות לקוחות סוג הנזק :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה