|
|
|
|
|
|
אי משלוח דיווחים חודשיים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מאז קבלת כרטיס האשראי איני מקבלת דיווחים חודשיים על הוצאות. אין באפשרותי להתקשר בשעות העבודה עקב שעות עבודה החופפות של שירות הלקוחות ושלי ובנוסף המתנה שאורכה אינו מאפשר לי התקשרות. בנוסף הפניה אינה אפשרית במייל או דרך האתר באופן כלשהו.
רינת ליאור
הפניה מתבצעת באמצעות אבי מרדכי ליאור, שכן איני מתמצאת בעצמי בטיפול הנדרש, וקבלת אישור טלפוני ממני אינה מתאפשרת בתנאים שפירטתי קודם. הפרטים האישיים להלן הם של רינת.
|
אי קבלת מידע חיוני |
סוג הנזק : |
מציאת דרך לפנות ישירות לחברה לאור המצב שכיום אין דרך כזאת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|