פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ויזה כאל- חבל שהלוגו שלהם ממש לא הולך לפניהם!! מאוכזבת קשות!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
כלקוחה ותיקה בחברת ויזה כ.א.ל ברצוני להתלונן על היחס המחפיר במיוחד על היחס המזלזל של הגב' פאני -מבקרת האשראי על היחס והשירות שלו לא זכיתי.
במשך כמעט 10 שנים, הייתי לקוחה "נהדרת" שמעולם לא חזרו לה חיובים חודשיים. ואף רכשתי בסכומים של עשרות אלפי שקלים לחיוב חודשי, וזכיתי להגדלת מסגרת האשראי גם בלי שביקשתי.
אולם, לאחר ניסיון כושל של הוצאת מזומנים (250 שקלים) מחשבון הבנק שלי באמצעות כרטיס ויזה כ.א.ל שברשותי, נחסמתי אוטומטית לשימוש בכרטיס, ומאז כבר השתנה הסטטוס שלי אצלם "ללקוח מוגבל".
למרות ששילמתי במהרה את החוב בתוספת עמלה כנידרש על ידי החברה, מסרבת הגב' פאני לחדש לי את מסגרת האשראי אלא אם כן אציג בפניה תדפיסי בנק משלושה חודשים אחרונים........דבר שלא נאמר לי טרם הסדרת החוב. יתירה מכך, במכתב שנשלח אליי נאמר לי במפורשות שלאחר הסדרת החוב תחודש מסגרת האשראי. וכל זה אחרי שנתנו לי לפרפר מסניף בנק לסניף דואר יום שלם. כמובן שהסדרתי את החוב במהרה וביצעתי מיליון טלפונים לחברת האשראי ופיקססתי אליהם את כל שדרשו.
אחרי שחשבתי שמאחר והכל טופל אז הנושא נסגר הלכתי לעשות קניות, כשניסיתי להעביר את הויזה על סכום של 300 שקלים נאמר לי אחרי 3 ניסיונות כושלים שהויזה לא עוברת, מה שגרם לי להשאיר שם את העגלה וללכת הביתה בכעס ובבושת פנים. רק אז הבנתי שהטרטור שטורטרתי ביום קודם לכן היה לחינם, חזרתי הביתה ושוב, טלפונים, שרות לקוחות, והכל שוב מחדש אך ללא הועיל, הגב' פאני חסמה אותי ו"לצערה" איננה יכולה להחזיר אותי למסגרת שבה הייתי, כשאת כל התקשורת אני עושה עם נציגת שירות שלה , וכשביקשתי לדבר איתה נענתי שזה בילתי אפשרי. פתאום אחרי כמה שנים זה הפך לבילתי אפשרי!! כשההיתי משלמת ריביות עצמות הכל היה אפשרי!! כהתאכזבתי קשה וביקשתי שיבטלו לי את הכרטיס הם ביטלו אותו במיידית מבלי אפילו להתעניין במה אני חושבת ומרגישה לגבי השירות הלא הוגן שלהם.
אני חייבת לציין שאף פעם לא הייתה לי בעייה עם החשבון אני עובדת בצורה מסודרת קרוב ל 30 שנה.


צר לי להדגיש שאני מאוכזבת מאופן הטיפול הלקוי של חברת ויזה כאל בי כלקוחה ותיקה "שמגלגלת" הרבה כספים באמצעותם.
חבל שהלוגו שלהם ממש אבל ממש לא הולך לפניהם!!!!!!.
עוגמת נפש סוג הנזק :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה