פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית ציבור בכרטיס wishUcard נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתי קבלה מתנה 2 כרטיסי wishUcard בסך 100 ש"ח כל אחד (לרשת פוקס). הכרטיסים נמצאים אצלנו למעלה משנה. כשהגענו לחנות פוקס כדי לממש את הכרטיסים. נאמר לנו ע"י המוכרת שהכרטיס לא בתוקף. לתדהמתי ולהפתעתי - בצד הכרטיס בכתב זעיר-זעיר ובקטן מאוד בצבע לבן על רקע תכלת בהיר רשום את תאריך תוקפו של הכרטיס. אפילו 2 מוכרות נוספות היו צריכות להתאמץ ולחפש היכן רשום תאריך פג התוקף. כרטיסי המתנה מגיעים באריזת מתנה ומודבקים על קרטון אדום וכך נשארו עד שהגענו לחנות. רק מהצד השני של הכרטיס ישנה הערה שהכרטיס הינו בר תוקף. פניתי לפוקס אך קיבלת מהם תשובה שהם הספקים אבל מי שאחראי למימוש הכרטיס הם ויזה כא"ל. פניתי לויזה כא"ל אך נאמר לי שברגע שהתאריך חלף - אי אפשר לקבל כרטיס חדש.
הרי ויזה או פוקס כבר נהנו מהכסף שקיבלו עבור הכרטיסים!!!!
מיקום תוקף הכרטיס נמצא במקום/בצבע ובצורה שאינן בולטות לעין ואני רואה בכך הטעייה של הציבור. דרך אגב, לכל מי שנתתי לבדוק היכן רשום פג-התוקף - לא מצא!!
אשמח להעביר לכם דוגמא של כרטיס.
תודה רבה,
רווית סונטג
052-5455420
כספי סוג הנזק :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה