פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לביטול עיסקה שלא טופלה! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 חודשים חוייבנו בכרטיס הויזה בסכום של כ- 1100 ש"ח (!!!) על ידי חברה שאיננו נמנים בין לקוחותיה. לאחר שפנייתינו לאותה חברה לבקש זיכוי לא נענו פנינו לחברת ויזה לבקש ביטול העיסקה, חברת ויזה יצרה קשר עם אותה החברה ולאחר שיחה איתנו הודו כי אכן החיוב הוא טעות ונקבל זיכוי על כל גובה החיוב בתוך 30 יום.
לאחר שעברו 30 הימים ולא זוכינו פנינו שוב לחברת ויזה על מנת לבטל את העיסקה.
נציגת השירות הסבירה כי גם אם נתכחש לעיסקה, פרוצדורת הזיכוי תיקח עוד 45 יום.
הבהרנו כי כיוון שלא מדובר בסכום נמוך נבקש טיפול מהיר יותר בנושא, במקביל העברנו בפקס חוזר את התכחשותינו לעיסקה המדוברת, ונציגת השירות הבטיחה כי תחזור אלינו בהקדם.
לאחר מספר שבועות בהם לא חזרה אלינו נציגת השירות כפי שהבטיחה, וטרם קיבלנו את הזיכוי יצרנו שוב קשר עם חברת ויזה, הנציגה אישרה שאכן צריכים לחזור אלינו וציינה כי תוודא באופן אישי שאותה נציגה שטיפלה בענייניינו תיצור איתנו קשר בהקדם.
טרם נוצר איתנו קשר, וטרם זוכינו ע הסכום שנגבה בטעות.
בושה וחרפה לחברת ויזה!
כספי סוג הנזק :
אין צורך בפתרון. הנזק נעשה. נזק כספי, בזבוז זמן, זלזול ועוגמת נפש. פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה