פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקיחת עמלות על הטבות כרטיס נושא התלונה:
אילן  אבישג שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏02 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
כידוע לבחירת כל אדם, כרטיס אשראי לרשותו, לפי כשנתיים יצא כרטיס חדש ACTIV שביכולת כל אדם לבחור גם את סכום ההורדה מהאשראי המתווסף לכרטיס, ז"א פריסת תשלומים מהקניות בכרטיס.
סכום ההורדה המינימום החודשי הוא 400 ש"ח.
במשך הזמן הורדתי את הסכום הנ"ל אלא אם כן רציתי להוריד יותר.
במשך כל חודש לקחו לי עמלות ללא ידעתי, וללא הסבר בתחילת לקיחת הכרטיס.
לדוג' : אם יש לי באשראי 5200 ש"ח ואני רוצה להוריד רק 700 ש"ח החודש- על זה לוקחים לי 68 ש"ח בגין הטבה זו, אם זה מה שהכרטיס מציע לי, למה אני אמרוה לשלם כל כך הרבה עמלות???
חוצפה ועזות מצח שלא תתואר!!
פניתי לאתר כאל לקבלת תשובות, וזה מה שהם אמרו לי, על הטבת כרטיס זה- לוקחים עמלות בגין דחיית תשלומים ללא ידיעת בעל הכרטיס, בנוסף, כמעט 100 ש"ח בחודש לוקחים לי עמלות, במקום שאוסיף את הנ"ל לתשלום החודשי.
עוגמת נפש, עלבון וזעם סוג הנזק :
החזר העמלות, ופיצוי כספי בגין עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה