פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע וכסף שהחברה חייבת לי!!!! נושא התלונה:
שוורצברויט ילנה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני שיניתי את תאריך החיוב שלי מה2 לחודש ל15. יש לציין כי אני נמצאת בתכנית של חיוב חודשי קבוע שבכל חודש יורד לי 1500 שקלים.
ב3 לאוגוסט ראיתי כי חוייבתי בבנק על סכום של 12000 שקלים שזה בעצם סכום כל העסקאות שלי, מה שלא היה אמור לקרות.
באותו יום התקשרתי למוקד הגבייה וענתה לי נציגה בשם אביבית. הסברתי לאביבית את הנושא, אביבית התנצלה ואמרה שמדובר בטעות ושהיא תתוקן. הסברתי לה שהסכום עובר את תקרת האשראי שלי בבנק, והבנק יחזיר את הסכום וכמובן שהם יחייבו אותי בעמלה. אביבית הסבירה לי שזה בסדר ושהיא תזכה אותי על העמלה וגם תחזור אליי.
כמובן שהיא לא חזרה אליי..
הבנק שלי החזיר את הסכום לחברת האשראי וכמובן שחוייבתי בעמלה של 55 שקלים.
בתאריך ה15/8 אכן תוקנה הטעות, הסכום חזר לחשבון האשראי שלי, אך לא קיבלתי זיכוי של 55 שקלים על העמלת החזר.
התקשרתי שוב לאביבית, והיא התנצלה ואמרה שתדאג יזכו אותי.
מאז, ועד היום הנציגה הזאת לא חוזרת אליי, ואני רודפת אחריה שתחזיר לי את הזיכוי.
לפני יותר משבוע התקשרתי שוב וביקשתי לדבר עם אחרי כי כבר ממש נמאס לי לחכות, ענה לי אחראי ממוקד גבייה בשם רן שביקש שאני אשלח לו דף פירוט מהבנק והוא ידאג לזכות אותי. באותו רגע שלחתי לו פקס עם הפרוט מהבנק, אך הוא לא זיכה אותי. התקשרתי יומיים למחרת, ביקשתי לדבר עם רן ואמרו לי שהוא יצא לשבוע חופש ושאין מנהל אחר לדבר איתו. ביקשתי לדעת אם אביבית נמצאת ואמרו לי שכן, וכשאמרתי איך קוראים לי אמרו לי פתאום שאביבית עסוקה ושהיא תחזור אליי. כמובן שהיא לא חזרה.
יום למחת התקשרתי 3 פעמים!!!1 אביבית היתה במשמרת אך סירבה בתוקף לדבר איתי (נציגים אחרים ענו לי ואמרו לי שהיא עסוקה ושההיא תחזור אליי)
מאז אף אחד לא חזר אליי ועדיין לא קיבלתי את הזיכוי שלי!!!!!
חודש שלם אני רודפת אחרי נציגה לא יעילה וחוצפנית שלא מוכנה להחזיר לי את הכסף שמגיע לי ומתחמקת ממני בשיטתיות!!!!!
בחיים שלי לא נתקלתי בשרות כזה גועלי חברה גדולה כמו דיינרס צריכה להתבייש בנציגים כמו אביבית ורן.. פשוט בושה וחרפה.
כספי סוג הנזק :
החזר של העמלה שהבנק גבה ממני ופיצוי!!!!!!!!! פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה