פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול עיסקה ועוגמת נפש נושא התלונה:
‏שבת ‏28 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביצעתי רכישה באתר אולסייל ב-28/06/2008 בסך 718 ש"ח ב-10 תשלומים. למחרת בבוקר התקשרתי לאולסייל לבטל, נאמר לי שתוך מס' ימים אראה את ביטול העיסקה בכרטיס האשראי.
אכן לאחר מס' ימים הופיע לי תשלום ראשון בסך 71.8 ש"ח ושורת זיכוי על אותו הסכום. כך גם בחודש אוגוסט הופיע לי חיוב וזיכוי. בתחילת ספטמבר הופיע לי שוב חיוב, אך ללא זיכוי. התקשרתי לויזה כאל והם אמרו לי שאולסייל לא שידרו את ביטול העיסקה כמו שצריך ונקלטו רק ביטול שני תשלומים, ויזה ביקשו שאתקשר לאולסייל על מנת שישדרו ביטול עיסקה חוזרת. כך ביצעתי מס' שיחות כמה פעמים לאולסייל וכמה פעמים לויזה שבסופה אמרו לי בויזה שהם יטפלו בנושא הביטול. לאחר מס' ימים התקשרתי ואמרו לי בויזה שתוך כמה ימים אני אראה את הביטול, לאחר שלא ראיתי התקשרתי שוב ושוב כאשר כל שיחה לוקחת זמן רב עד שעונים ועד שמבררים וכל פעם קיבלתי תושבה שזה בטיפול ואני אראה את הביטול בקרוב או שיעדכנו אותי בהמשך היום שזה סודר. לא חזרו אלי כלל ולא ביטלו את העיסקה עד היום, בנתיים חויבתי בתשלום שלישי מהעיסקה בחשבון הבנק.

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה