פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור כרטיס אשראי שלא נמסר ללקוח נושא התלונה:
מלכה אלון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת ינואר 2008 הזמנתי כרטיס דיינרס אקטיב של ויזה כאל.
לאחר שהכרטיס לא הגיע לאחר כשבועיים יצרתי קשר עם חברת האשראי ,שטענה כי הכרטיס נשלח עם חברת אביב שיגור ואני צריך לתאם איתם את קבלת הכרטיס ,לאחר ניסיונות חוזרים ונשנים להשיג את חברת אביב שיגור ,יצרתי שוב קשר עם חברת האשראי ,הם ברוב חוצפתם ביקשו ממני לבטל את הכרטיס שאלתי אותם כיצד לבטל כרטיס שלא נמצא ברשותי,הם הבטיחו שיבדקו ויחזרו,כמובן שלא בדקו ולא חזרו,להפתעתי בחודשיים האחרונים אני מקבל מהם תזכורת לפלאפון לבצע פירעון בכרטיס האקטיב שכזכור לא נמסר לי בכלל ,כמו כן חוייבתי בדמי שימוש בסך 18 ש"ח על כרטיס שלכאורה הונפק לי ולא נמסר לי. אני מניח שמצבם הקשה כחברת אשראי ,מאלץ אותם לגנוב כסף מחשבוני ,אני מצפה מחברת האשראי שיקחו אחריות על מחדליהם ,לצערי נאלצתי לפנות לעורך דיני שיטפל בנושא מההיבט המשפטי שלו
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי והתנצלות על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה