פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החיוב החודשי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יש ברשותי ויזה עם גובה מסגרת אשראי של 44 אלף...
עקב כל מיני בעיות שצצו לי בשנה שעברה חיובי חצו את גבול היכולת שלי ושמתי מסגרת של 2000 בחודש, ומה שקורה בויזה הינו בילתי יאמן!!!
כל חודש מזה למעלה מחצי שנה ויזה נותנת לחיוביי לגלוש מעל למסגרתי.ולחצות גם את ה- 45... הריביות שם פשוט אסטרונומיות ואני מרגיש כי עובדים עליי כי כל חודש בסיומו החובים כמעט זהים אפילו היום!!!
עשיתי שיחות לשירות לקוחות של ויזה בלי סוף ע"מ שיעזרו לי לרדת ואף שוחחתי עם אחראי שרק התעקש כי אין מה לעשות וזו בעיה שלי!
יש להדגיש כי אני מנסה להפחית אותה אך כל הזמן הם מעלים אותה בבערך 500 ש"ח ריבית... מעולם לא עשיתי בעיות בתשלום ואני מרגיש כי לעולם לא ירדו חיוביי, אני מחפש גורם סמכותי אשר יעזור לי להגיע לפשרה עימם כי כל שיחותיי מסתכמות כי החיוב הבא שלי יהיה 43 וירד אך בפועל המציאות שונה ורק עולה ועולה... למרות שסוכם עם בכיר אצלם כי אין חריגות ולא יאושרו, ואף הרגשתי שצחק עליי בטלפון כי אמר לי שאם ארצה יתן לי הנחה בסך 10 ש"ח... פשוט בושה.
מה עושים?

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה