פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הודעות על חוב שאינו קיים ואי התנצלות נושא התלונה:
סלע מרים שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏21 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תפוצות ישראל 13 גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
קיבלתי שני מכתבים על חוב שאינו קיים, ושתי הודעות טלפוניות על חוב דמיוני. בשיחות טלפוניות נאמר לי שנפלה טעות, אולם לא הובעה התנצלות. בקשתי לדבר עם המנהל נדחתה וכן בקשותיי שיתקשרו אליי במקום שאצטרך גם לשלם על ההמתנות בתורים אינן נענות. היום שוב קיבלתי הודעה טלפונית על חוב. (20,5,09) לאחר שסוכם עם ענת מהגבייה לפני שבועיים שתשלח אלי מעטפה לגזרי הכרטיס
כל התשובות נכונות סוג הנזק :
התנצלות וסיום התקשרות ביננו פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה