פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ידיעת שדרוג לכרטיס אשראי ACTIVE נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ10 חודשים עד שנה בוצע לאמי שדרוג כרטיס האשראי לכרטיס אקטיב. כידוע כרטיס זה אם לא מודיעים על חיוב שונה מהמינימום הם מחייבים מינימאלי עם ריבית מאוד גבוה ובצדק. נציגה התקשרה לאמי ולמרות שאימי התעקשה והסבירה שהיא לא מעוניינת בכרטיס כי היא לא תזכור כל חודש להודיע על הורדה רגילה (של מלוא הסכום החודשי שחייבה), הנציגה אמרה לה אל תדאגי יהיה בסדר ויהיה חיוב רגיל ולא מינימאלי. היום לאחר חודשים והצטברות של סכומים גילינו שהנציגה עשתה את הכרטיס ללא אישורה של אימי וכל חודש ירד סכום מינימאלי של 600 ₪ ולא כפי שאימי חייבה בממוצע של כ- 1200 ₪ לחודש. אנחנו צריכים להסתדר גם עם הסכומים שהצטברו וגם עם ריבית של כ130 ש"ח כפול מספר החודשים.
פניתי לחברה ואפילו הגשתי תלונה לפניות הציבור משהו שהוא מאוד קשה בחברת ויזה, אין גישה לתלונות באתר/פקס/מייל אלא הנציג במוקד הוא זה שמגיש את התלונה בשמי. בתלונה הוספתי שכל עוד אין לחברה הוכחה לכך שאימי אישרה את העסקה(אפילו אישור טלפוני) אני מעוניינת בהחזרת כל תשלומי הריבית ששולמו. כיומיים לאחר הגשת התלונה, נציג התקשר מיותר להגיד שהוא לא ציין את המחלקה לה הוא משתייך, הסברתי לו את הסיטואציה ומיד לאחר מכן אמר אין בעיה אני בודק מה עושים גם בנוגע להחזרת הריבית וגם בנוגע להעברת יתרת החובה לכרטיס אחר בפריסת תשלומים בכדי למנוע את הריבית הגבוה שיש בכרטיס האקטיב ולא נצטרך להיכנס לאתר או להתקשר בכל חודש ולחייב את הויזה. הנציג אמר שיחזור אליי למחרת באותו הבוקר. את הטלפון מהנציג לא קיבלתי. בנוסף בעת בקשתי לביטול הכרטיס הנציגה אמרה לי אני שולחת לך מעטפה תגזרי את הכרטיס ותשלחי לנו נבטל אותו אוטומטית. ביצעתי את דבריה ושלחתי את הכרטיס. היום שבועיים לאחר שליחת הכרטיס נכנסתי לאתר החברה בכדי לבצע עדכון של החיוב החודשי וגיליתי שהביטול לא בוצע בטענה שהמכתב שלי לא הגיעה. כנראה שהכרטיס של אימי טייל לו ברחבי המדינה. אף אחד מחברת האשראי לא טורח לעקוב אחר הפנייה ולוודא שהכרטיס אכן מגיע. ושלא כמו דבריהם האחריות היא שלי לוודא שבוצע הביטול. לאחר השיחה היום גיליתי מהנציגה שלא רק שיש אופציה להגיש תלונה דרך פקס או המייל זה חובה כי זה צריך להגיע מהלקוח(הגיוני מאוד) אך כמובן שהנציגה לא טרחה לציין את זה והתעקשה היא להגיש את התלונה. אז מה שיצא בסוף שמלכתחילה לא הוגשה שום תלונה וצריך להתחיל את הכל מחדש.
לאחר גילוי הסיטואציה אבי מאוד כועס על אימי ונוצר ריב מאוד גדול במשפחה.
עוגמת נפש, כספי ובזבוז הזמן סוג הנזק :
החזרת כל כספי הריבית ופיצוי על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן שלי מול המוקדים פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה