פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת סהכ ההתחייבויות לכרטיסים בחשבוני ואי מתן הסבר עי נציגי החברה נושא התלונה:
גולדבאום עמיחי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני לקוח של ויזה כאל.יש לי מספר כרטיסי ויזה כאל.

עד אפריל 2009 כמופיע בפירוטי החשבון ובשיחה עם נציגי השירות סהכ ההתחייבויות לכל הכרטיסים היה 14700.

החל מחודש מאי בקירוב סהכ ההתחייבויות עלו ל 21700 כאשר לא בוצעו כל פעולות בכרטיסים!!!!!!!!!!

פעולה יחידה שבוצעה זה חיוב חוזר של כ1000 שח (הורדות של כל הכרטיסים -מהחוב המצטבר של 14700)סהכ לכל הכרטיסים כי עברתי חשבון בנק וחודש לאחר מכן זה כובד כרגיל על חודשיים.

פניתי ביום חמישי לשירות הלקוחות ,בשיחה עם אילנה לא ידעה להסביר מה פשר השינוי,הבטיחה שתחזור אליי באותו היום אך לא עשתה כן.
בבדיקה ראתה כי סהכ ההתחייבויות לכל הכרטיסים היו 14700 בקירוב.

שוחחתי עם נציגה נוספת ביום ראשון והיום אך לא קיבלתי כל מענה ולא חזרו אליי.
כל הנציגים ראו שיתרת ההתחייבויות קפצה פתאום ולא היה להם כל הסבר.
יתרה מכך, הבטיחו לחזור אליי אך לא עשו כן.

הדבר גורם לי עוגמת נפש רבה ,לחצים ומתחים רבים, כל רצוני הוא שבעייתי תטופל בהקדם.
נפשי סוג הנזק :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה