פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות לפקסים ולבקשת ביטול כרטיס נושא התלונה:
‏יום שישי ‏21 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
הרופא 54 חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
להלן פקס שהופנה אליכם על ידי וגם הוא לא נענה, למרות אישור על קבלת פקס מכם:


לפני כשבועיים שלחתי אליכם פקס ובו ביקשתי לבטל עיסקה שביצעתי באמצעות כרטיס האשראי שברשותי ולא התקיימה בסופו של דבר. כרגע פתחתי את הפירוט שנשלח לביתי ובו ניכר כי חוייבתי ב-350 ₪!!! (הגם שהחיוב בוצע לפני הגיע הפקס אליכם - מן הראוי לפחות לחזור ללקוח שלכם.)

למרות שביקשתי לחזור אלי בדחיפות, עד כה טרם קיבלתי כל התייחסות בטלפון או בכתב- למעט אישור על הגיע הפקס ליעדו והבטחה להתייחסות מהירה.

היות שאין זו הפעם הראשונה שלא מתייחסים בצורה רצינית (מה גם שלא ניתן היה להשיגכם בטלפון והמענה הקולי "יעץ" לשלוח פקס...) אני מעוניינת לצמצם ככל שניתן את השימוש שלי בשירותיכם.

ברשותי כרגע שני כרטיסי ויזה CAL ואני מעוניינת לבטל תחילה את הכרטיס המסתיים בספרות XXXX.
לאחר שאסדיר כרטיס אשראי באמצעות הבנק שלי- אבטל גם את השני.

לטיפולכם המיידי אודה.

ניכר כי אי השבה והתייחסות לפקסים המגיעים אליכם מלקוחות הוא עניין שבשגרה ואולם בטלפון אליכם ממליצים שלא לחכות ולשלוח פקס...
התייחסות מיידית פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה