פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גרימת נזק ע"י מניעת אינפורמציה בהצטרפות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תפוצות ישראל 13 גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 29/01/2007 לפני כשלוש שנים נכנס בעלי לחנות H&O בב"ש על מנת לרכוש פריט מסוים, המוכרת ניגשה אליו ושיכנעה אותו לחתום על מסמכים של ויזה אקטיב בטוענה שיצטרף למועדון לקוחות החברה ויקבל הטבות, בעלי חתם על המסמכים ללא שקיבל את כל המידע המתאים פרט לכך שיקבל הנחות למועדון לקוחות. כמו כן במעמד זה קיבל בעלי שוברים בסך של כ-325 ש"ח.
לאחר כמה חודשים בהם קיבלתי חשבונות אך לא בדקתי אותם החלטתי לעיין באחד החשבונות ולהפתעתי הרבה ראיתי חיובים ופרטים עליהם לא קיבלנו שום מיידע במעמד החתימה על המסמכים.
במשך התקופה של שלוש השנים מאז ועד היום התקשרתי כמה וכמה פעמים ונעניתי מצד נציגי השירות שאין באפשרותם לבטל את העיסקה ואם אתעקש לעשות כך אשלם קנס מאוד גבוה.
מיותר לציין שכל שיחה כזו שנעשתה מצידי לחברת ויזה כ.א.ל. יאשה אותי ולקח לי זמן עד שהעזתי שוב להתקשר לחברה ולנסות לבטל את העיסקה, קשה לי אפילו לעקוב אחרי הסכומים הרבים שירדו מכרטיס האשראי (עמלות, ריביות, דמי כרטיס וכו').
אני יודעת שעברו כמעט שלוש שנים מיום הצטרפותי למועדון הלקוחות ושתקופת ההתחייבות כבר כמעט מסתיימת אך איני יכולה שלא להרגיש מנוצלת ע"י מערכת גדולה שמעסיקה נציגים לא מקצועיים ולא אמינים, עליי לציין כי תפקיד כזה של החתמת לקוח על כרטיס אשראי וכל מה שמשתמע מכך הינו תפקיד בעל אחריות רבה ודורש הכשרה של העובד ולא רק של איש שיווק/מכירות שתפקידו להחתים לקוחות ולצרפם למועדון ללא כל אחריות וידע מוקדם.
אי לכך ובהתאם לזאת אני דורשת לקבל לאלתר רטרואקטיבית את כל החיובים בגין עמלות וריביות שעליהם לא ידעתי שחתמתי ואם לא כן אפנה לערכאות משפטיות.
בברכה
נחמה אזולאי
עלבון, כספי, סוג הנזק :
אני דורשת לקבל לאלתר רטרואקטיבית את כל החיובים בגין עמלות וריביות שעליהם לא ידעתי שחתמתי פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה