פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עסקה טלפונית בסך 9000 שח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏24 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריף 24.12.09 ביצעתי עסקה טלפונית בסך 9000 שח . לצערי עקב מחלה קשה של בתי לא היה באפשרותה לעבור את הטיפול. בית העסק ביטל את העסקה ללא כל בעייה. חברת ויזה כאל שהנני לקוחה ותיקה שלהם הערימו קשיים רבים ועד היום טרם זוכיתי בסכום הגבוה וזאת עקב בירוקרטיה ורשלנות מצידם. מועד החיוב שלי הינו 2 לכל חודש ובשיחה שערכתי עם ציפי מוקדנית ויזה נמסר לי כי בתאריך החיוב 2.1.10 אזוכה בעיסקה. מעיון בחשבון גיליתי להפתעתי כי לא בוצעה כל פעילות בבקשתי ועלי להמתין עד למועד החיוב הבא שהינו 2.1.10 . מיותר לציין כי מדובר בעסקה גדולה אשר לצערי לא יצאה לפועל וקיים קושי עבורי להמתין זמן רב כל כך עד לביצוע הזיכוי. זוהי לי הפעם הראשונה בה אני פונה בבקשה לחסרת ויזה כאל פלטיניום והריני מאוכזבת מאופן הטיפול וההתיחסות ללקוחה ותיקה כמוני. אבקש לחזור אלי בדחיפות על מנת להסדיר עימי את הנושא. פנייתי זו היא לאחר שיחה שביצעתי היום עם מוקדנית בשם לאה אשר כלל לא טרחה להבין את בקשתי ולנסות לעזור. אני מקווה כי מוקדנית זו אינה משקפת את כלל נותני השירות בחברתכם.

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה