פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בחברת ויזה כ.א.ל מצפצפים על הלקוחות ולא חוזרים לפקסים ולא לטלפונים! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב

הנני לקוח פלטינה של חברת ויזה כאל. פניתי אליהם עשרות פעמים הן בפקס והן בטלפון בנוגע לפנייתי לגבי מיילים של מועדון לופטהנזה. ברשותי כרטיס מסטרקארד של חברת כאל בשיתוף עם חברת לופטהנזה.

לצערי הרב, כל מאמציי לקבל תגובה כלשהיא מחברת ויזה כאל העלו חרס ואין להם אלא להלין על עצמם. האם זהו השירות שחברת ויזה כאל חרטה על דגלה? לצפצף על לקוחותיה?
אני מחכה לתשובה לפקסים שלי כבר מחודש דצמבר 2009. האם עד עכשיו אני לא יכול לקבל תגובה למכתבים שלי? זו חוצפה שאין כדוגמתה ולא נבראה.
מי שמצפצף על הלקוחות שלו אין לו אלא להלין על עצמו.
כל פעם שהתקשרתי אמרו שתוך שבוע יחזרו. תוך עשרה ימים אקבל תשובה. מאז כבר עברו חודשיים ואפילו תשובה אחת לא הגיעה! פשוט שמים פס ומצפצפים על הלקוחות. חברת ויזה כאל כנראה חושבת שהיא מונופול ומתבדה בכך שהיא חושבת שהלקוחות בכיס שלה.

אם לא אקבל תשובה עניינית תוך שבוע אאלץ לבטל את כרטיס האשראי שברשותי וההפסד יהיו כולו של חברת ויזה כאל. מיותר לציין שעד שאקבל תשובה אני משהה לאלתר כל רכישה כלשהיא עם כרטיס זה ואבצע את הרכישות עם הכרטיסים של החברות האחרות שברשותי.

בתקווה שסוף סוף אקבל תשובה כלשהיא מחברת ויזה כאל. עברתם את כל הגבולות האפשריים. נכשלתם לצערי כשלון חרוץ במתן שירות.

בכבוד רב,
משה
לקבל במיידית תשובה עניינית לפקסים שנשלחו אליהם ומתועדים במערכת שלהם! פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה