מענה טלפוני |
נושא התלונה: |
עייני אלון |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש נציגת שירות לקוחות של ויזה כאל דיברה איתי טלפונית וטענה שיש לי כרטיס תקין ועובד ברשותי. לאחר שאמרתי לה שאין לי, היא אמרה שאפשר להנפיק לי כרטיס חדש (אקטיב) ללא כל חיוב. הסכמתי.
חודש לאחר קבלת הכרטיס חזר לי חיוב מהבנק של 200 ש"ח. בדקתי את חשבוני והיתה לי יתרה של מעל ל-200 ש"ח. יצרתי קשר עם השירות לקוחות, ולאחר המתנה ארוכה ענתה לי פקידה שטענה שזה קשור למחלקת גבייה. העבירה אותי והטלפון נותק. חייגתי שוב, המתנתי שוב, העבירו אותי שוב והפעם ענה לי פקידה צעקנית ונזפה בי על זה שאני לא בסדר.
מהון להון כך עברתי לי שבוע שלם של טלפונים עם מיליון נציגים שאף אחד לא נותן מענה, חלקם מעבירים אותך, חלקם מנתקים, וחלקם טוענים שאין להם מושג מה לעשות.
לסיכום , סיוט אחד שלם וגדול בגלל כרטיס אשראי אחד שלא היה לי בו שום חוב.
|
לבדוק עם נציג נציג על מה מדובר ולטפל בשורש הבעייה. אם בפיטורים או בנזיפות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|