|
|
|
|
|
|
הבטיחו שיחזרו אלי - ולא עשו זאת |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
התקשרתי לחברת ויזה כאל על מנת לבטל את כרטיס האשראי, ענתה לי פקידה והבטיחה במלוא הרצינות שאחד מנציגי החברה יחזרו אלי תוך 5 ימי עסקים.
אמרתי לה שתתן לי לדבר עכשיו עם נציג כי אני לא מאמינה שיחזרו - אף פעם לא עשו זאת. והיא המשיכה להבטיח אלפי הבטחות שאני צריכה לסמןך עליה כי לעלום לא איכזבה את הלקוחות . בסופו של דבר עברו יותר מ5 שבועות - הם לא חזרו.
חוצפה שכזאת כבר מזמן לא ראיתי....
|
|
|
|
|
|
|
|
כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|