פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות חמורה ומזלזלת אל בעל החוב לחברה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אני לקוח של חברת הויזה. כאשר הצטרפתי לחברה ביקשתי מסגרת אשראי של 15 אלף שקל. קיבלתי הביתה אישור לקבלת המסגרת שביקשתי. לאחר מכן וללא ידיעתי החברה שינתה על דעת עצמה את המסגרת ל-8 אלף שקל בלבד וזאת לאחר שכבר לקחתי הלוואה ע"ס 5 אלף שקל. התקשרתי לברר על מהות השינוי, טורטרתי בין כלל נציגי החברה שכל פעם הטעו אותי לגבי הסכום של המסגרת. כמו כן, כלל השיחות ביני לבין הנציגים מוקלטות ע"י החברה. קיבלתי לביתי מכתב סליחה ממנהלת השירות ששמה שרית שבו היא מצטערת על הטעות אבל אין ביכולתה לעשות כלום. בכל מקרה כרגע אני חייב לחברה 12 אלף שקל, שלי אין מושג מאיפה הם הביאו סכום כזה. פניתי בתלונה לבית המשפט לתביעות קטנות על כלל הטירטורים ועוגמת הנפש שנגרמה לי ע"י החברה וכרגע התלונה נמצאת בבירורים. לאחר כל זה אני מקבל מדי יום שיחות מאיימות מנציגי הגביה של החברה שבהן הם פונים אליי בטונים מזלזלים מנתקים לי שיחות בפנים, לאחר שאני מבקש לדבר עם מנהל, מאיימים בתביעות ולא נותנים את השירות הנדרש עפ"י חוק.
כספי סוג הנזק :
תביעה נגד החברה ובה זיכוי מלא על כלל החיובים שלא עפ"י הדין, ואין שום הצדקה. פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה