פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לביטול עיסקה שלא התבצע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך27,6,201ביקשתי לבטל את העיסקה שרכשתי באינטרנט
העיסקה בוצעה עם את jobby באינטרנט
לאחר שלא מצאתי את מבוקשי מהאתר,התקשרתי לויזה כ.א.ל וביקשתי לבטל העיסקה
נאמר לי שהעיסקה תבוטל עד 3 ימי עבודה,
בתאריך 18.7 10 התקשרתי לחברת האשראי ושאלתי למה העיסקה חויבה בכרטיס
נאמר לי כי הם לא אחראים לביטול העיסקה
כשביקשתי למחות על העניין אצל המנהל נאמר לי שאין בעיה אם אבטל את כרטיס האשראי-הם לא נותנים זיכוי,
ברצוני למחות-א-על אוזלת היד של חברת האשראי שלא הודיע לי שאין ביכולתם לבטל את העיסקה.
ב-על קלות הדעת של מנהלים בחברת האשראי שמוותרת על לקוחות בקלי קלות
נשארתי עם טעם רע בפה מכל העניין
לטיפולכם!
תודה רבה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי של החיוב פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה