פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
התפוצות 13 גבעתיים כתובת:
מחלקת גביה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עקב הסדר תשלומים עם החברה הנ"ל, הוסכם כי אשלח אליהם 36 צ'קים להסדר התשלום. מאחר ואני אדם מסודר שלחתי אליהם בדואר 24 את המעטפה עם הצ'קים. לאחר כ-4 ימים מתקשר בחור בשם רן ממחלקת הגביה של החברה ומאיים בפתיחת תיק ומשפט נגדי מכיוון שלא שלחתי הצ'קים, אך כמובן שהם נשלחו על ידי. כאשר ביררתי אל מול מחלקת הדואר נתברר לי כי המשלוח נמסר. ביקשתי מרן את מס' הטלפון של מחלקת הדואר הפנימית של ויזה כ.א.ל וזה סרב לעזור לי בטענה שאין להם טלפון ושהוא לא צריך לחפש בשבילי את דבר הדואר. באותו היום איים וביקש לשלוח בשנית 36 צ'קים, ודיבר אליי באופן תקיף ולא נאה. שוב, נסער ונרעם שלחתי 36 צ'קים בדואר שליחים אקספרס. ושוב מזה מס' ימים שאני מתקשר לוודא שהצ'קים הגיעו, ולטענתם לא הגיעו. כאשר בינתיים עוד איני יודע מה הם עשו עם המעטפה הקודמת שנשלחה אליהם. 4 ימים עברו והתקשרתי שוב היום (11.08.2010) למחלקת גביה, שם ענתה לי בחורה בשם אוקסנה, ומסרה שאכן הגיעו הצ'קים, כאשר ביקשתי לשוחח עם רן מסרה שאינו הגיע עדיין. שאלתי מתי יגיע? והנ"ל ענתה "לא יודעת, מה אני עובדת אצלו?". אז איזו מן תשובה ויחס זה ללקוח שמתקשר. איזה טיפול לקוי ואפילו עצלנות של מחלקת הגבייה לבדוק היכן הצ'קים שלי ולהודיע לי שהגיעו, ולהפסיק לאיים בתביעה משפטית נגדי, מאחר ואני מילאתי את חלקי בהסכם. ומזה מס' פעמים שאני מתקשר למחלקת הגביה של ויזה כ.א.ל בגבעתיים, כל הנציגים, כולל כולם עונים לי פשוט בחוצפה. יחס בוטה ביותר. איני יודע עדיין מה קורה עם המעטפה הקודמת שנשלחה אליהם, שזו שערוריה לעצמה. אני מאוד כועס ומאוכזב מויזה כ.א.ל שמתייחסת בצורה כ"כ משפילה ללקוחותיה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול ביחסי אנוש של הנציגים פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה