פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות נושא התלונה:
שמשון גור שמשון שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏15 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש אפריל יצר איתי קשר נציג של ויזה כאל ודיווח לי כקול חגיגי שבהיותי בעל כרטיס ויזה זהב אני זכאי להנחה של עשרה אחוזים בקניות ברשתות מגה ושופרסל דיל. ציינתי בפניו שלי ויזה מועדון אצל מרכולים אלו הוא ציין שההנחה שויזה נותנת כלכלית יותר וניתנת לי לנסיון למשך שלושה חודשים.
הבהרתי לו כי אני מכלכל משפחה וקניותי ברשתות אלו עומדות על כ3000 שח לחודש בתשובה ציין בנחרצות שאקבל הנחה של עשרה אחוז על כל סך הקנייה החושית.שמח הודעתי לאישית על נציגי ויזה כאל החביבים ואף סיפרתי למכרי וחבריי.פעלתי כפי שהתבקש ומאז אפריל ערכתי את הקניות בשופרסל
דיל ובמגה בכרטיס ויזה כאל .בחודש יוני לאחר יותר מחודשיים בהן ערכתי קניות בכרטיס ויזה כאל בדקתי את החשבון החודשי שהתקבל בביתי.הופתעתי כאשרהזיכו שאמור היה להסתכם בכ300 שח עמד על שישים שח בלבד.
יצרתי קשר עם משרדי ויזה כאל מכאן התחיל הסיוט רמאויות שקרים מניפולציות ומהלא. הם התישו אותי עוד שיחה עםפלונית ועוד המתנה של חצי שעה שוב אדון גור אתה צודק אבל צרכים לשמוע את ההקלטה . נו אז תישמעו .כן אבל זה יקח שבועיים .בכמה קניתה סה עניתי בכ8000 שח בכל התקופהץאנו לי תקבל זיכוי100שח השבתי למה הריי בקנייה באמצעות ויזה כאל ויתרתי על זכיותי להנחות בכרטים שופרסל ונציג המכירות בפירוש אמר לי שידוע לו שהנחת כרטים חבר מועדון מזכה בהנחה של 4 אחוז הוא בעצם השתמש בדרך זו כדי לשכנעה אותי לערוך קניות בכרטים כאל.שוב טירטרו אותי אדון גור אתה צודק דבר עם זה וזה זה וזה ושוב פעם הנצע\יג הזה והזה ואז הופיע גם נציגת תלונות ויזה כאל ולבסוףויזה כאל הצליחו לנצח את שמשון גור ןלסחוב ממנו 800שחהם הודיעו לו שלא משנה מה אמר נציג המכירות הם לא מתכוונים לעמוד בהתחיבות שכן נציג המכירות טעה.שיחות הטלפון הסתכמו להערכתי ב8 שעות לפחות הנציגים הודו והוקלטו כי אני צודק ומגיע לי מה שהובטח אולם למי יש כח להתמודד עם מערכת שרק רוצה לקחת וכשהם טועים המדניות הינה להטיש אותך עד שתצא מדעתך.בלהט הקרב מייד רציתי לתבוע אולם החיים עושים את שלהם הזמן עובר ולמי מאיתנו יש זמן להתעסק ברמאיים קטנים . אז מה לעשות שהרמאים הם אחת החברות הגדולות במשק.לסיום תודה לכם ויזה כאל על הטיפול המכובד וההתיחסות המופלאה ללקוחות אני מאוד מקווה שלקוחות יבינו את המסר ויתרחקו מחברה שאינה מכבדת את התחיביותיה בושו לכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה