פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביקשתי לבטל כרטיס אחד מתוך 4 שברשותי וביטלו לי את כולם נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!!!

הסיפור בקצרה: במשך 3 שנים היה ברשותי כרטיס דיינרס YOU. ברשותי היו מספר כרטיסים של החברה שמשתייכים למועדונים שונים, בבתאריך 24/12/09 ניגשתי לסניף כמעט חינם לקניות ושם הוצע לי כרטיס חבר מועדון חדש של כמעט חינם ששייך לויזה, אמרתי להם שיש לי כבר כרטיסים ששייכים לחברה הזו ומאחר והכרטיס הנוסף יישב על אותה מסגרת אז אין לי צורך בו. הנציגה ביררה עם האחראית ואמרה לה שהכרטיס הנו ויזה זהב ויקבל מסגרת אחרת כלומר לא אותה מסגרת הקיימת שכבר יש לי בה 3 כרטיסים. לכן ביצעתי הזמנה של כרטיס הויזה, לאחר שבוע קיבלתי את הכרטיס והתברר לי שהכרטיס משוייך לאותה מסגרת שקיימת אצל חברת ויזה דיינרס אקטיב, התקשרתי לחברה כמובן לאחר שהונפק לי הכרטיס "ויזה זהב" ושאלתי לגבי הכרטיס והמסגרת ונענתי שכל הכרטיסים ששיכים בגדול לויזה יושב ויישב על אותה מסגרת, אמרתי להם שלפני שהזמנתי את הכרטיס ביררתי עם האחראית ונאמר לי במפורש שאקבל מסגרת נוספת, הנציגה של ויזה אמרה לי שהטעו אותי ואז הגיעה ה--בום הגדול, אמרתי לנציגה שיש לי עכשיו 4 כרטיסים שונים ומאחר ויש עמלות על הכרטיסים כל חודש ואין לי שימוש בחלק מהכרטיסים ברצוני לבטל לפחות כרטיס אחד. הנציגה אמרה שאין בעיה ויצרו איתי קשר תוך כמה ימים ויבטלו את הכרטיס. לאחר יומיים או שלשה התקשר אליי בחור מחברת ויזה ושאל למה אני רוצה לבטל את הכרטיס? הסברתי לו שאין לי שימוש בו והונפק לי כרטיס ויזה נוסף כך שזה מיותר מבחינתי להחזיק 4 כרטיסים. שאלתי אותו למה זה בעיה לבטל כרטיס?? נענתי בתשובה שאין שום בעיה ואם אינני מעוניין בכרטיס הוא יבוטל ללא שום בעיה. לאחר חודש בערך קיבלתי טלפון מאחת החברות שהייתה לי הוראת קבע באחד מהכרטיסים שהחיוב חזר בטענה שהכרטיס לא בסדר, אמרתי לאישיתי שתלך לדואר לבדוק אם יש מכתבים מאחר והיו לי כמה הוראות קבע מכמה חברות, ואכן קיבלתי מכתבים שהחיוב חזר. התקשרתי לויזה ושאלתי מה קרה??? נאמר לי שכל הכרטיסים בוטלו . לתדהמתי שאלתי על מה ולמה????? היא אמרה לי תמתין ולאחר בירור היא טענה שפתאום יש בקרה על הכרטיסים שברשותי והם בוטלו מיידית עד שאתן להם 3 תלושיי משכורת אחרונים ו תדפיסי בנק 3 חודשים אחורה. אז אמרתי לה למה??? בסך הכול רציתי לבטל כרטיס אחד שלא היה לי בו שימוש, למה לבטל את כולם ואפילו לא עידכנתם אותי חזרו לי הוראות קבע שיש לי בכרטיסים ויש על זה עמלות, היא אמרה שהיא מאוד מצטערת ואין לה מה להוסיך, אמרתי לה למה הנפקתם לי כרטיס ויזה זהב לפני חודש????? למה???? כמובן שלא היה לה מה להגיד חוץ מזה שאין לה שליטה על הבקרה. כמובן שהתעצבנתי נורא והתאכזבתי מאחר ואני נכה מתאונת דרכים וחי מקיצבה של ביטוח לאומי ויש לי 3 ילדים, מה לעשות המצב לא הכי טוב אבל עליי לציין שלא חזר שום חיוב לחברת האשראי והאשראי כובד לפי בדרישות שלהם. לאחר ששלחתי להם את התדפיסים והתלושים של המל"ל, נענתי בשלילה מחברת האשראי בטענה שלא עברתי את הבקרה והכרטיסים מבוטלים. וזה משאיר אותי עם חיוב של 1200 ש"ח בחודש שמתוכם 385 ש"ח ריבית כל חודש ללא אפשרות לשימוש בסכום שמשולם להם. למה לעזאזל למה???? למה ליפגוע ככה באנשים שגם ככה קשה להם??? מחודש פברואר השנה עד היום כל חודש 1200 ש"ח הם גובים ממני. טוב רשמתי בהתחלה בקצרה אבל לא הלך לי מצטער זה יושב לי על הלב חזק. השאלה שלי מה עליי לעשות???או מה ניתן לעשות??? עשו לי עוול באמת על שום דבר, סך הכל ביקשתי לבטל את אחד מ 4 הכרטיסים שהיו ברשותי , למה ביטלו לי את כולם?????? סליחה על האורך של הסיפור.
אפליית נכה במפורש סוג הנזק :
אין לי מושג מה ניתן לעשות או מה לעשות מה שאני יודע שגם ככה מצבי הנפשי גרוע פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה