פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים איבדתי את כרטיס האשראי שלי, התקשרתי באותו היום לבטלו ותיאמתי כרטיס חדש שיגיע בשליחות, הכרטיס לא הגיע אליי במשך חודש וחצי כאשר כל פעם המתנתי במיוחד לשליח, כמו כן להשאר ללא כרטיס אשראי תקופה כה ארוכה היה דבר מאד קשה, ללא שידעתי את מספר הכרטיס, ללא אפשרות לשלם במקרים רבים. לאחר שיחות רבות בנושא שאך ורק אני יזמתי נשלחתי ע"י חברת ויזה כאל לקחת לבד את הכרטיס שלי מחברת השליחויות, הסתובבתי באיזור תעשייה במשך שעה בלי שאיש במשרד השליחות יודע על מה אני מדבר כיוון שלא עודכן ע"י חברת האשראי, אחרי תלאות רבות סוף סוף קיבלתי את הכרטיס המיוחל, ביקשתי פיצוי מחברת האשארי על הנזק ועוגמת הנפש ואכן קיבלתי פיצוי מעליב של 45 ש"ח... שבוודאי איננו מקובל עליי, ולא כי אני מעוניין לסחוט את החברה, אלא כי זה לא נראה לי סביר שאחרי הטירטור, ביזבוב הזמן ואפילו תחושה מסויימת של עלבון אותה עברתי בהסחבת הארוכה זה הפיצוי ההולם שאני צריך לקבל.
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי ראוי פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה