פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העדר פניות לציבור באתר + עיגול לטובה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

בתחילה רציתי להביע את צערי על כך שאתם לא לוקחים חלק בפרוייקט חשוב כמו "עיגול לטובה". בתור לקוחה שלכם אין באפשרותי להצטרף לשירות הזה ועובדה זו מאכזבת מאוד.

בשנית, אינני מבינה איך ייתכן שבכל האתר שלכם אין מקום אחד בו אפשר לרשום בקשות/טענות/תלונות כגון זו שציינתי למעלה. האפשרות היחידה שניתנת לי לקבלת שירות היא או להתקשר (מיותר לחלוטין) או לרשום פנייה לתמיכה הטכנית (לא קשור).
הזוי ביותר בעייני, שכן כל אתר שמכבד את עצמו נותן פרטי מייל להתקשרות או אפשרות לשלוח תלונה באינטרנט.
אני לוקחת בחשבון שייתכן ולא ראיתי את האופצייה למרות שחיפשתי לא מעט זמן אבל גם אם היא קיימת היא כנראה מוסתרת היטב... לא מאוד שירותי.

סביר להניח שפנייתי היא לחינם אבל אלו בסה"כ הצעות לשיפור השירות שלכם.

שתהיה שנה טובה וחג שמח.

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה