פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ויזה אקטיב-עושק-גזילה -תרמית נושא התלונה:
חכם מיקי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏01 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתהליך מכירת/שיווק הכרטיס בעמדת הקופאיות ברשת חנויות h&o נציגי חב' האשראי אינם מציגים את עיקר תהליך הגיביה שבעצם הופך אותם לשותפים בלתי רצויים בחשבון הבנק שלך ומבלי משים גובים רק מה שבא להם מסכום העיסקה שביצעת ואת היתרה מעבירים לצבירת חוב שלא בידיעתך עם ריבית של כ-16% מצטברת.קנית ב5000 ש' מחייבים אותך ב-200 ש' שימו לב לפער ואיזה צבירת חוב הם יוצרים עבורך ועל זה גובים בהנאה ריבית חונקת!!!!
תארו לכם שבמס' חודשים מתברר שאתה חייב להם שלא בידיעה -20000-12000 ש' כשכל כוונתך בתום לב היתה קניתי חייבו את מלא הסכום,אף אחד לא ביקש מהם לגבות חלקיות הסכום ולהכניס יד עמוק לכיסי בגזלנות והונאה ולצבור עבורי חובות בלתי מובנים וחיובי ריבית מרקיעי שחקים וכל זאת על שבקשו ממני להיות לקוחה שלהם?????האם זה נותן להם את הזכות להוליכני שולל,לגזול את כספי באמצעות צבירת חוב עקב גביה מזערית שהחליטו על דעת עצמם כדי לצבור להם הון באמצעות הריבית ולהתעשר מחוסר ידיעת הציבור את התנהלותם מוליכת השולל?
תמוהה????? הגילוי על התנהלותם הגיע לעיני באמצעות אימייל כואב ביותר של מס' לקוחות שחוו אותו כאב והחליטו להאיר את עיני הציבור מייד לקחתי ליידי את התדפיסים שלהם ולתהמתי גיליתי שאכן צדק בדבריהם, (הלם ושוק מי חשב שכך יינהגו?)שלחתי פקס שואל לחב' האשראי ורק לאחר חודשיים נאותו להתייחס כשנציגתם זהר גילתה אדיבות התחשבות והבנה ואף חישבה ביחד איתי את יתרת חובי בניכוי החזר של 1000 ש' ריבית שגבו כמה יישאר לי להשלים את חובי ולסגור איתם את התקשרותי ,ולפתע חזרה אלי נציגה אחרת לירון בטענה מאשימה ומתנערת הם עתה מסתתרים תחת הטיעון אנחנו שולחים לכם תדפיסים למעקב-מה זה שייך??? הולכת השולל והתרמית מתחילה באופן הצגת המוצר ע"י נציגם בשר ודם שמעלים מהציבור נושא הגביה המהותי ביותר לצורך כריתת חוזה שכזה ועקב העלמת המידע יש כאן משום הולכת שולל/הונאה/תרמית וניצול מעמדו שתמים של הלקוח. תודה
כספי/זלזול באנוש סוג הנזק :
שישיבו לי את כספי הריבית עד היום-כי לא ביקשתי מעולם לגבות לי חלקיות העיסקה אלא ובמפורש כפי שנוהגות כל חב' האשרי חיוב של מלוא העיסקה בחודש אחרי מבלי לצבור חוב או לגרום התקף לב ללקוח פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה