|
|
|
|
|
|
חיוב על דמי כרטיס |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחשבונית חודש אוקטובר פורטה עסקה שביצעתי ובנוסף גבו ממני 12.90 ש"ח דמי כרטיס כעמלה, על אף שהובטח לי כי בשנה הראשונה לא נגבים דמי כרטיס וכי אני יכולה לבטל את הכרטיס בכל עת, שלחתי פקס לחברה במיידי שבוע שעבר + קבלתי אישור שנשלח אך מאז לא חזרו אליי!
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר וביטול כרטיס |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|