פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי מלא על עיסקה שבוטלה , נושא התלונה:
אברהם אורי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏18 ‏אפריל ‏2004 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תפוצת ישראל 13 גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
א.ג.נכבדים,
בתאריך 12.04.04 רכשתי בוואלה שופס (מס' הזמנה 410529) מיזרון זוגי של חברת אירופלקס, בסכום 1775 ש"ח ב10 תשלומים של 177.5 ש"ח.
עם קבלת המזרון זיהיתי שהמזרון באיכות ירודה וסרבתי לקבלו, מייד לאחר מכן פניתי לחברת כ.א.ל ובקשתי לבטל את העיסקה ולא לחייב את חשבוני.
נציג חברת כ.א.ל טען בפניי כי לא ניתן לבטל את העיסקה מאחר והמזרון הגיע אליי הביתה, לא עזרו כל בקשותיי בגין ביטול העיסקה, למרות שהמזרון הוחזר ויש בידי אישור מחברת אירופלקס (טופס 6672) המאשר החזרת המזרון וביטול העיסקה.
פניתי פעמים מספר לחברת כ.א.ל טלפונית ובכתב וכמו כן פניתי למועצה הישראלית לצרכנות ושלחתי אליהם את טופס ההחזרה של חברת אירופלקס המורה על ביטול העיסקה, כמו כן פניתי למפרק מטעם בית המישפט לאחר שנודע לי כי חברת אירופלקס פשטה את הרגל, אשר הורה לחברת כ.א.ל להחזיר לי את כל החיובים שנעשו שכן המיזרון הוחזר והעיסקה בוטלה.
למרות פנייותי ופנית המועצה לצרכנות לביטול העיסקה כקבוע בסעיף 10 לחוק כרטיסי החיוב התשמ"ו 1986 לא הסכימה חברת כ.א.ל להחזיר את הכספים, ויתרה מזאת חייבה את חשבוני ב5 תשלומים במקום 10 תשלומים כפי שהעיסקה נעשתה. לא ברור לי להיכן הכסף הועבר לאחר פשיטת הרגל ולאחר שהמפרק מטעם בית המשפט הורה להפסיק לחייב את חשבוני ולהחזיר לי את החיובים שבוצעו.
פונה אני אליכם לעזור לי בגין החזר הכספים או קבלת יעוץ בגין אפשרות לתביעה משפטית.
בתודה מראש, אורי אברהם.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה