פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שילמתי באמצעות כרטיס הויזה כאל שברשותי דוח תנועה בסך 1500 ש"ח ב- 12 תשלומים ועיריה בסך 1911 ש"ח ב- 12 תשלומים
להפתעתי, כשהגיע החיוב מצאתי חיוב מלא שלא חולק בתשלומים.
פניתי לחברת האשראי ענה לי בחור בשם שי " תראי תביני את הרציונאל של הכרטיס".. עניתי" לא צעניין אותי הרציונאל ברצוני להבין למה לא מכבדים את הדרישה שלי כהוויתה ואז שוב הסביר את הרציונאל ביקשתי מנהל ונעניתי שאינ י מורשה לשוחח עם המנהל מה שהמוקדן אומר זה סופי, בק'שתי בטול הכרטיס וכמובן שלא אשתמש בו יותר אמתין לתשובתכם בטרם אחזיר אותו לחברה. כמו כן היות והגבלתי את ה כרטיס ל- 2000 ש"ח כעת אהיה מחוייבת בריבית על דחיית תשלומים שאין לי רצון בכך.
אודה לכם עבור עזרתכם המהירה.
בתודה מראש פנינה
נאלצתי להכנס למ ינוס לבנק ולשלם גם להם מה שה גדיל לי את ההוצאה ואת הריביות סוג הנזק :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה