פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התאמה בין מובטח וכתוב נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

לפני מספר ימים שוכנעתי ע"י נציג של חברת ויזה כאל לקבל כרטיס ויזה כאל במסלול אקטיב קבוע.
בעת ההצטרפות נאמר לי הנציג כי בעזרת הכרטיס אוכל לרכוש מוצרי "חצי חינם" ב5% הנחה.
(זו הייתה הסיבה העיקרית להסכמתי להיות לקוח של חברת ויזה כאל).
במקביל הוצע לי מסלול "ACTIV קבוע"-הרעיון של המסלול הנ"ל (על פי הסוכן ), אני קובע מהו הסכום החודשי המכסימלי לחיוב הכרטיס גם באם רכשתי מוצרים בסכום הגבוה מזה שבחרתי בעת
ההצטרפות, ויתרת הסכום עוברת לתשלום בחודש הבא וחייבת בריבית.
בבואי לביתי קראתי את ההסכם לפרטיו והתברר לי ,להפתעתי, כי על פי התקנון של חברת ויזה כאל
אני מתחייב שבכול חודש ירד יחוייב הכרטיס שלי ואני מצטט :
"בכל חודש יחויב הכרטיס בסכום שבחרת או ב 3% מסך ההתחייבות בכרטיס, הגבוה מבין השניים..."
על פי הכתוב בהסכם -הסכום החודשי שבחרתי שבחרתי הינו הסכום בו יחויב הכרטיס בכול חודש ללא קשר לרכישות בפועל. ואם הרכישות בפועל יעברו סכום זה תועבר יתרת החוב לחודש הבא. משמע הסכום שבחרתי איננו היעד המקסימלי לחיוב החודשי ,אלה החיוב החודשי הקבוע!!!
בכול שיחותיי עם נציגי כאל הם הסבירו לי כי החיוב בפועל יהיה כפי שהוסבר לי ע"י הסוכן.
מכיוון שיש סתירה בין הכתוב בהסכם לבין מה שאומרים בשיחות הטלפון ,ביקשתי לקבל (בדוא"ל או בפקס) את אשר אומרים לי בע"פ ,ונתקלתי בסירוב גורף.
מכונן בי החשש שיש בהסכם זה ממין ההונאה ,שהרי אם הכול פשוט וברור מדוע מסרבת ויזה כאל
לתת לי אישור בכתב לאשש את שטוענים עובדיה בשיחות הטלפון.

יצחק רייויט
עוגמת נפש סוג הנזק :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה