פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום חוב לויזה< נושא התלונה:
חזן שמעון שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
צה"ל 13/10 כתובת:
ויזה גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יש לי ויזה במסלול רגיל שהפכתי אותה למסלול אקטיב בעסקה טלפונית ויורד לי מהחשבון החודשי 300 שח כל חודש
הוצאתי עם הויזה 1500 שח מזומן וחשבתי שזה ירד מהמסגרת ועדיין אני אשלם 300 שח לחודש
כנראה שטעתי ויזה ניסו לחייב 1500+300 שח 1800 סה"כ
הבנק שלי החזיר את החיוב
התקשרתי לויזה לעשות הסדר
דיברתי עם נציגה בשם הילה היא אמרה לי בפירוש להפקיד 300 ש"ח ואת ה1500 שקלים היא תצרף למסגרת החיוב בויזה וכך יחזור המצב לקדמותו של 300 שח חיוב כל חודש
היא בקשה שאפקסס את הקבלה של ההפקדה
פיקססתי להם את הקבלה והתקשרתי לבדוק שזה הגיע אמרו לי שהילה לא נמצאת והיא תיהיה מחר
למחורת התקשרתי והיא לא הייתה וככה כל יום אני מתקשר עד שהסתבר שהיא עזבה ולא השאירה תיעוד
ביקשתי מנציגה אחרת להמשיך את הטיפול ונענתי בשלילה
וכל יום אני מתקשר ונציגות מעבירות אותי על דעת עצמן לשירות לקוחות מנתקות בפנים
שירות גרוע ביותר
ואז בקשתי מנהל אמרו שיחזור תוך 48 שעות לא חזר ואני מתקשר כל יום כמעט וככה עוברים להם שבועות עד שחזרו אליי מנהלת תיק לקוח
הסברתי לה את המצב נענתי בשלילה וליחס מזעזע
הסיפוור עם הנציגה שעזבה לא עיניין את המנהלת
התייחסה אליי כמו אל זבל
היא קבעה שאו שאני משלם 1800 או היא פורעת את החוב כולו ואני משלם כל חודש 1000
לא הסכמתי היא אמרה שזה מה שהיא תעשה, לאחר מכן התתקשרתי לבדוק עד איזה יום אני יכול לשלם נענתי בייחס מזלזל ובלתי נסבל וזה התלקח לריב היא התעצבנה ואמרה לי שהיא מעבירה את זה לעו"ד
התקשרתי לנסות לדבר עם מישהו אחר נענתי בשלילה
אין לי עם מי לדבר
אני רוצה להסדיר חוב
בסך הכל יש לי כסף ומבחינתי ולפי חוש הצדק שלי מה שהוסדר איתי זה מה שצריך להיות
ויזה ניסו לחייב אותי ב4500 שח כמובן שהבנק דחה את זה
אני לא אשם שלקראת סוף הסדר מסויים נציגה עוזבת לא משאירה תיעוד והמצב הדרדר בגלל זה כולל יחס בלתי נסבל
אבקש עזרה בנושא כי מנהלת תיק לקוח החליטה שהיא מעבירה את זה לעו"ד על דעת עצמה למרות שרציתי להסדיר תשלומים
ובנוסף הם גובים ממני עמלות רבות והחוב מתנפח
ולפי הבנתי כל השיחות שלהם מוקלטות
כספי סוג הנזק :
שיבוצע מה שהנציגה הסדירה איתי ושיבדקו שה300 שח שהפקדתי ירד מהחוב שלי פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה