פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות משפיל נושא התלונה:
סויסה  ויקו שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב אודה להתייחסות
בתאריך : 4/9/2011 פניתי לחברה ויזה כאל טלפונית וזאת לאחר מספר SMS שקיבלתי מהחברה הנ''ל , הגעתי לנציגת גביה העונה לשם נטלי , שאלתי את הנציגה מה פשר ההודעות וזאת מאחר ואני בהסדר הפקדות מול ויזה כאל שביצעתי עוד לפניי שנתים וכי החודש נעשו אליי פניות ב- SMS ולא ברור לי מה הסיבה ולמה לא פונים אליי בשיחה טלפונית כנהוג ראשית . נענתי בחוצפה שקודם כל אני לקוח בטיפול משפטי וכי אני לא במקום שלך הבעת עמדה, נשארתי המום לגמריי הסברתי ללקוחה שהיא אמורה לתת לי שירות בכל מיקרה ולא לשפוט אותי אחריי הכל בסוגריים אני לקוח עדיין ולא גנב או רוצח לצערי נטלי הנציגה של ויזה כאל הגיבה בתוקפנות אתה רוצה לחנך אותי אתה רוצה להחליף אותי ,הגבתי שלא אני לא אך כן אשמח ללמד אותה דבר או שניים בשירות לקוחות , ביקשתי את הממונה מעלייה היא אמרה בתגובה כי אני לא מחליט ולא יכול לבקש וכי זה לא בחירה שלי. הסברתי שוב כי כעת את מסרבת להעביר לי את הממונה היא ענתה כן אמרתי אוקיי מה שם מנהל צוות שלך או מנהל מוקד שאוכל בתלונתי להיות ממוקד יותר לצערי נענתי בשלילה והיא ניתקה לי את השיחה ,חזרתי שוב לחברת ויזה כאל טלפוניתת כאשר כעת אני מושפל כאוב וכעוס נורא. הגעתי לירון (לדבריו קולגה של נטלי) מלין כי אין לו מנהל שיכול לשוחח איתי ביקשתי את מנהל המחלקה ירון אמר שאין אפשרות והוא לא משוחח עם לקוחות כלל אבל אני מצטט את ירון אני יכול לארגן לך מישהו לדבר איתו.. זאת התנהלות שכונתית של חברה כמו ויזה כאל שאם השם לא היה ויזה כאל הייתי חושב שהגעתי לגביה בשוק האפור אני אשמח להתייחסות על מנת להעמיד את הגברת נטלי על מקומה וכי אני דורש את ההתנצלות של חברת ויזה כאל בטרם אגיש תביעה על עוגמת נפש בברכה ויקו סויסה 0524491680 יש לציין כי אני מבקש לא לפנות אליי כלל במייל תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה