פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בפרסום הטבה "כאל לקנות נכון"- סינמה סיטי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
חברת ויזה כאל, חשבה שאפשר לסבן את הלקוח טוב טוב כשביטלה את צבירת הנקודות, ונתנה את הטבות כאל לקנות נכון- הטבות קבועות במספר רשתות שהלקוח בוחר. בין יתר ההטבות אליהן נרשמתי ישנה ההטבה 10%בסינמה סיטי ברכישה בקופות, עכשיו אני כלקוח ממוצע מבין שהטבה זו תקפה על כל הקופות של הסינמה סיטי עצמו, מזנון+ רכישת הכרטיסים, באתר כאל לא מצויין בבחירת ההטבה כי הטבה זו מוגבלת רק לרכישת הכרטיסים. אלא רשום בכלליות,"ברכישה בקופות בלבד", דבר שמשתמע שברכישה באשראי - כשבחיוב מופיע סינמה סיטי- אתה זכאי לקבלת ההטבה. בתחילה לא הייתה עם זה בעיה וההטבה ניתנה לי,פתאום הפסקתי לקבל את ההטבה, חייגתי לכאל ודיברתי עם נציגה שדיברה אליי מאוד לא בנימוס ואמרה שהיא מבררת וחוזרת אליי, לא חר שהבהרתי לה במה מדובר, כעבור כשבוע היא חזרה אליי ואמרה שזה רק ברכישת כרטיסים, אמרתי לה שהם מטעים את הלקוחות שכן זה לא מצויין בבחירת הרשת.ודרשתי לקבל החזר כספי של ההטבה על החיובים שעליהם חוייבתי, היא אמרה שהיא יכולה לתת אבל לא אוכל לקבל את ההטבה ביותר בעתיד בקופות השונות של הסינמה סיטי למעט ברכישת הכרטיסים, אמרתי שזה לא מקובל עליי, ומפאת עוגמת הנפש לא ייתכן שלקוח ייצא נפסד מטעות פירסומית של החברה, ודרשתי שאמשיך לקבל את ההטבה, היא אמרה שזה לא אפשרי אז דרשתי לדבר עם מנהל- שאמור לחזור תוך 48 שעות, עדיין ממתין למנהל הזה בתיקווה שהוא יחזור, אעדכן אותכם במידה והוא יחזור, מה שכן הם בטוח לא הולכים לעשות משהו בנידון וימשיכו להטעות את הלקוחות. חברים נניח אתה הולך לסופר ורואה מבצע על מגבות- בלי שמצויין קוד מגבת וסוג, ובסטנד יש כל מיני סוגים, כשאתה מגיע לקופה ולאחר שאתה מחוייב אתה רואה שלא קיבלת את ההמחה, ואומרים לך זה לא על המגבת הזו זה לא תקין, כי בתור לקוח אם הסופר הטעה את הלקוח, מחובתו לתת לו את ההנחה.
כספי סוג הנזק :
כספי, עוגמת נפש. פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה