פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המרת נקודות לנוסע המתמיד של אלעל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברשותי מעל ל 4000 נקודות בויזה כאל .התקשרתי ב 10.10.11 למוקד שירות הלקוחות ,מלבד העובדה שטורטרתי בין מוקדים שונים והמתנתי מעל ל 30 דקות על הקו ענתה לפנייתי מוקדנית שמסרה לי כי איני יכול לממש את הנקודות להמרה כיון שמדובר בנקודות חלומות וכבר מ 2007 לא ניתן להמיר נקודות אלה לנוסע המתמיד.
הסברתי לנציגה שלא ראיתי שום פרסום או הסבר שלא ניתן להמיר נקודות אלו לנקודות טיסה .הנציגה לא הסכימה איתי ונאמר לי שלמעשה כל מה שנותר לעשות זה לממש את הנקודות בבתי עסק לקניות.הסברתי שאני לא מעוניין בזה ושאני מבקש להמיר את הנקודות שצברתי בכרטיס לאלעל ,אך נענתי בשלילה בעקבות כך ביקשתי מהנציגה לבטל את כל כרטיסי חברת כאל שברשותי ונאמר לי כי יחזרו אליי תוך 3 ימי עסקים לביטול.
אני לא מבין מה צריכים לעשות לקוחות שהצטרפו לכאל צברו נקודות ולא היה להם מושג שלא ניתן להמיר את הנקודות לנקודות טיסה כי מדובר בנקודות חלומות כמוני לדוגמא.החברה מנסה בכל שיטה להתעלם מאחריותה .אני דורש מויזה כאל להמיר את הנקודות ולהיות שקופים ללקוחות .
בשירות מגעיל שכזה מחברה שכנראה לא יודעת מה זה שירות טרם ניתקלתי.למזלינו היום אנחנו לא שבויים ביידי חברות האשראי וללקוח זכות בחירה והבחירה שלי היא לא בכאל.
כספי סוג הנזק :
על כאל להמיר את הנקודות האלו כיון שלרוב הלקוחות אין שמץ של מושג שזה לא ניתן. פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה