פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעללות נושא התלונה:
כהן יוסי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
ו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לכם ליפני כחודשיים פנה אלי נציג ויזה לחתום על כרטיס חדש שיאפשר לי קבלת 5 אחוז הנחה בקניות ברשת חצי חינם .היסכמתי חתמתי ואכן קיבלתי כרטיסאך לא עם מיסגרת של 50000 שח כפי שביקשתי. התקשרתי ואז היתחיל הסיוט .שלח תנועות בבנק שלח אישור תשלומי מעמ הכל קיבלו. ביקשו לחתום על טופס נוסף דרך שליחויות של אביב שיגור קובע איתי מיתקשר ומבטל קובע למחרת לא מגיע.אני מתאם שוב שולחים לי נציג מיוחד עד כפר קאסם שם היתה לי פגישת עבודה עשרות טלפונים ותאומים והפרעות באמצע הפגישות שלי.בשעה טובה הטופס חתום. הסיוט לא ניגמר מחכה שבועיים לא מצליח להישתמש בכרטיס לא מקבל את ההנחות שמגיעות לי כבר חודש מיתקשר שוב שעה על הקו בודקים .מחליפים מנהלים שיחזרו אלי למה לא מגדילים את האשראי הפקידה שמה שרון ענתה יש מיסמכים הכל אושר בודקים .עוד שבוע פקידה שרית עונה בודקים תחזור אלי לא חזרה אי אפשר עדיין לעבוד הכרטיס סגור. מיקשר שוב פקידה בשם בת אל בודקים עוד שעה על הקו עברי ם יומיים פקידה בשם עינבל בודקים לא חוזרת. מיתקשר שוב פקידה שמה בינה בודקת לא חוזרת .מיתקשר שוב פקידה שמה שרית יש בעיה הפקיד נתן לי לחתום על טופס לא תקין לטענתם ביקשתי פיצוי על שעות טלפון ופיצוי על כמה אלפי שקלים שכבר קניתי ולא קיבלתי הנחה. חזרה אלי קרן אני בודקת איזה התעללות שרות רע וטיטרטור בילתי ניסבל כבר חודשיים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
כספי פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה