פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציגת שרות לא שרותית בעליל נושא התלונה:
אלמקייס הילה שם/כינוי:
‏יום שני ‏12 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היום בשעה 10.15 יצרה איתי נציגת שרות (אורלי) מחברת ויזה להודיע לי שיש לי עיקול על המשכורת מאחר ויש לי חוב ע"ס 15000 ש"ח נתנה לי מספר דל של אופציות להסדיר את החוב (מזומן,כרטיס אשראי) הסברתי לנציגה(אורלי) שאין ביכולתי לשלם בצורה הזו ומה ניתו לעשות,הנציגה (אורלי) טענה שאין מה לעשות מעבר לזה.לאחר מכן אמרתי לה אחזור אליה הקציבה לי שעה אחת בלבד.
לאחר שעה יצרה שוב קשר,הסברתי לנציגה (אורלי) שאין ביכולתי לשלם בדרך שבה הקציבה לי,המשיכה להגיד שאין דרך אחרת וגם יש לי עיקול לבית ופקודת מעצר,אמרתי לה שהבית לא על שמי ואין מה לעקל שם,לאחר כמה רגעים השיחה הגיעה לטונים גבוהים אורלי(הנציגה) המשיכה להגיד שאין מה לעשות וברור שיעקלו לי (הייתה לא נחמדה בעליל)המשכתי להגיד שלא יכול להיות כי שום דבר לא על שמי,התחילה לדבר בצורה מזלזלת לדיוק "מה את לא מבינה ברור שכן" שאלתי אם היא יכולה להיות יותר נחמדה טענה "ממש לא זה מה שיש".
השיחה המשיכה ונהיית בלתי נסבלת ואז היא פשוט החליטה שהיא עושה לי פרנציפ "בקיצור ייאלה אני עכשיו הולכת להגיש את העיקול" שאלתי אם היא עושה לי בכוונה אמרה "כן זה מה יש" אמרתי לה למה היא מתנהגגת בצורה כל כך ממורמת ,היא נציגת שרות וזה התפקיד שלה אין מה לעשות "אמרה לי זה מה שיש ואני אעשה מה שבא לי איך שבא לי".צרחה עלי,דיברה אלי בצורה הכי מזלזלת שדברו אלי בחיים,ואז ביקשתי לדבר עם נציג אחר אז היא אמרה :" אין אף אחד רק אני פה את מקשיבה למה שאני אומרת לך,תזכרי את השם אורלי,אורלי אורלי אורלי,אל תשכחי אותו בחיים" וברור שהכל היה מלווה עם טון אכזרי וחסר רגישות,המשיכה להגיד לי שזה מה יש ואני המשכתי לבקש לדבר עם נציג אחר אמרה "לא ואני מסיימת את השיחה" אמרתי לה "את לא מסיימת את השיחה אני רוצה נציג אחר " אמרה" מה לא הבנת??אני מנתקת ,הנה תראי איך הטלפון עולה כלפי מעלה ויורד ישר לניתוק,את מכירה את ניתוק??? אז הנה אני מנתקת "ומשכה את האותיות..
בחיים לא הושפלתי כמו שהושפלתי בשיחה הזו ועוד הייתי עדינה בכתיבה שלי.
אני רוצה לטפל בנושא הזה בצורה מאוד מאוד חמורה.
הנפש שלי נפגעה ממנה היא הייתה רעה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תביעה במיידי פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה