פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המחאה של powercard נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
לפי התקנון של החברה היתי צריך לקבל המחאה על שתי קניות ברשת מגה ספורט בסניף געש. אחד של 108 ש''ח הם עמרו שאחרי שאני אשלח בקשה בפאקס אוכל לקבל אבל המחאה השניה של 282 ש''ח הם לא מוכנים לשלוח ותוענים שסניף געש נחשב כסניף עודפים למרות שבאתר של מגה ספוט חוא מופיע ברשימה של סניפים רגילים ובנוסף בשני המיקרים מדובר על אותו סניף - מגה ספוט געש. פעמיים התקשרתי לשרות לקוחות ביקשתי לדבר עם מנהל. מנהל חזר אלי עמר שהוא יבדוק ויחזור במשך היום ונעלם ואני עדיין לא קיבלתי אף המחאה.
(http://www.powercard.co.il/170-he/Powercard.aspx)
(https://www.cal-online.co.il/he-IL/Cal/CostumerClubs/ConsumerClubs/Pages/powercardclub.aspx)
כספי סוג הנזק :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה