פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות של חברת האשראי נושא התלונה:
חגבי ליאת שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏04 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודשים האחרונים עברתי רצף ארוך של אירועים מול ויזה כאל . "טעיויות" של נציגים אחת אחריי השנייה . לפניי כחודש התקשרתי (שוב) להתלונן על צורת הטיפול , חזרה אליי מנהלת בשם אתי. הוציאה את שיחות ההקלטה, הודתה שהחברה והנציגים בה טעו בצורת הטיפול , הטעו עם נתונים לא נכונים , ואמרה שדברים כאלה לא יחזרו שוב ופשוט ינזפו במי שאמור להנזף . די התרציתי למרות שנפגעתי כלכלית מתוצאות מעשיהם . במעמד אותה שיחה נשארו 800 שח שהיה צורך לחלק לתשלומים בעקבות מה שנעשה קודם , שיחה שהייתה מוקלטת לטענתה ובה אמרה שאת הריביות החברה תספוג ולא אני. קיבלתי . לפניי יומיים קיבלתי מכתב מויזה על חלוקת הכסף הנל וכמה ריבית אני משלמת על זה . התקשרתי שוב לויזה ונציגה בשם בתאל טענה שהיא רואה התנהלות שלי מול אתי אבל אין שום תיעוד לגביי אי תשלום הריבית שהיא אישרה. מתנהגים אליי שם כאל מטומטמת שצריכה לעבור מאחד לאחד, לא רצו להוציא שיחת הקלטה שלי איתה בה הבטיחה שלא יהיה ריבית וכל ההתנהלות שם מתחת לכל ביוקרת! כעת אני מבקשת החזר לא רק על ה- 800 שח אלא גם פיצוי על כל מה שעברתי מול ויזה מספטמבר ועד היום!!!!
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי והודאה בטעות פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה