פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הפסקת תשלומים לחברת ריהוט בגין ביטול עיסקה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏30 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תפוצות ישראל 13 כתובת:
גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8.3.12 הגענו לחנות רהיטי איה המרכז הישראלי לריהוט
רח' משה לוי 10 ראשל"צ קומה 2 חנות 206 שם המנהלת אלינה
טלפונים 03-5188019 , 052-2655847
ורכשנו ספה דגם ונציה בד איזי קלין דגם 466.
מס' הזמנה 1262
עלות הספה 4,900 ש"ח – ב-10 תשלומים שווים.
מכיוון שאלינה ידעה מראש שהספה לא תיכנס למעלית סיכמה עימנו תוספת תשלום לקומה 4 בחדר מדרגות.
ותשלום למוביל ע"ס 350 ש"ח נוספים בבית.

במהלך החודש התקשרה והודיעה כי אזל הבד לדגם שהזמנתי ונתבקשתי לבוא לחנות לבחור בד אחר למרות שחשבתי לבטל את ההזמנה כי כבר זה הסב את תשומת ליבי שמשהו לא תקין בחנות זו אבל למרות זאת הגעתי ובחרתי מול צילה מוכרנית בד דגם 465.

בתאריך 29.3.12 לאחר שהתחייבו לאספקה עד ל-30.3.12 הגיע מוביל עם הספה בשעה 21:30 בלילה. יש לציין שהמוביל היה מאוד אגרסיבי וצעק בקולי קולות וניהל מלחמה בטלפון עם בחור בשם אלי.

מכיוון שלא יכל להיכנס למעלית ולא רצה להעלותה בחדר המדרגות ירדנו לקומת הלובי בה לתדהמתי גיליתי ספה שלא הוזמנה על ידי. הדגם נתפר בצורה מזעזעת, תפרים לא ישרים, בולטים, הכריות לא שוות ומלבניות אלא בגלל התפירה עקומות.
הספה הוחזרה ישירות למוביל במעמד האספקה ולא הועלתה לביתי.
כל ההתנהלות הייתה בקומת הלובי (קרקע) של הבניין.

בתאריך 30.3.12 ביום שישי בבוקר התקשרה אליי אלינה ובשיחתינו הטלפונית דרשתי ממנה לבצע ביטול עיסקה להזמנה לאחר שהסברתי לך ששלחה לי דגם שלא הוזמן על ידי ואיני רוצה כל קשר עם החנות שלה יותר.
שלחתי פקס כתוב בו אני דורשת ביטול עיסקה.

מתאריך 30.3.12 אנחנו במסע מפרך עם חברת ויזה כ.א.ל אשר קיבל את מלוא האינפורמציה ומילאנו טפסים לביטול עיסקה והמוצר לא אצלי בבית וזה עדיין לא מספק אותם והם אינם עוצרים את יתר התשלומים לברת הריהוט.
כל פעם אנחנו נענים ע"י נציגי שירות שאין להם מושג בעבודתם ובכל השיחות ביקשנו לקבל מישהו בכיר מפניות הציבור או מההנהלה והם לא נענו לנו.
האחרון ששוחננו עימו הוא קובי שאפילו העלה את בית העסק לקו הטלפון ושמע ממנה כי המוצר לא אצלי אלא אצלה (רהיטי איה)במחסן.

חברת האשראי ויזה כאל טוענים כי נמצאים במחלוקת משפטית מול בית העסק ומסרבים לעצור את התשלומים שלנו כלקוח שלהם ולבטל את העיסקה אפילו שהספה לא בידינו.

אבקש את עזרתכם בביטול העיסקה.
(מבדיקה על ההזמנה המקורית שלי אין חתימה שלנו בהזמנה)
בויזה כ.א.ל הלקוח שבתאי כהן ת.ז 032123192)
ביטול עיסקה והחזרת כספי סוג הנזק :
ביטול עיסקה והחזרת כספי פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה