פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרמה בשיווק כרטיס ויזה אקטיב נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ברצוני להפנות תשומת לב לרמאות שיווקית של ויזה כאל במסגרת שיווק כרטיס ה-active.

לפני כשבועיים יצרה עימי קשר נציגת ויזה אקטיב והציעה לי להפוך את אחד משני כרטיסי הויזה כאל שברשותי לויזה אקטיב.

ה"בונוס" העיקרי שהציעה לי הנציגה על מנת לפתות אותי לעבור לאקטיב היה שפרט ל-8 ש"ח דמי ניהול חודשיים (במקום 6.22 ש"ח) - לא אצטרך עוד לשלם סכום נוסף כלשהו בגין השימוש בכרטיס - ז"א לא יגבו דמי חבר או דמי הגבלת אחריות (שהם כ-21 ש"ח לשנה). בנוסף היו הטבות נוספות (כגון אי תשלום עמלה בגין עסקאות תשלומים) - והסכמתי לעבור לאקטיב.

אלא מאי?

מה ש"שכחה" הנציגה לספר הוא שאת דמי הניהול החודשיים הקבועים בסך 6.22 (שביטולם היה, כאמור, הפיתוי שהציגה הנציגה למעבר לאקטיב) לא החליפו בתשלום של ה-8 ש"ח אלא: בכרטיס האקטיב אחוייב מעתה ב-8 ש"ח במקום 6.22 ש"ח. ואת הסכום של 6.22 ש"ח - העבירו לכרטיס הויזה השני שלי.............

זאת אומרת: במקום תשלום אחד של 6.22 ש"ח בגין שני הכרטיסים - אשלם מעתה 8 ש"ח בגין כרטיס האקטיב ועוד 6.22 ש"ח בגין הכרטיס השני (עבורו לא שולמו עד היום דמי ניהול כלל).

בשירות של ויזה כאל אמרו לי שאין בכוונתם לבטל את התשלום בסך 6.22 ש"ח בגין הכרטיס השני והביעו התנצלות באם הוטעתי על ידי נציגת השיווק של ויזה אקטיב.....

למותר לציין שעם התנצלות לא הולכים למכולת - ובכוונתי לבטל את כרטיס הויזה השני שלי ברגע שאזמין כרטיס מחברה אחרת.

כספי סוג הנזק :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה