תלונה בגין פנייה 1-775486824 |
נושא התלונה: |
יום שלישי 22 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב-4.4.12 רכשתי מכונת קפה באל"מ חשמל בסך 1460 ש"ח,באל"מ הבטיחו להגיש תשלום כמה ימים מאוחר יותר על מנת שנצטרף לקבל את ההנחה,ואכן עבר לתשלום ב-25/4 אך לא קיבלנו הנחת כ.א.ל,התבקשנו לשלוח חשבונית שמשום מה "נעלמה במערכת" ,יש לנו אישור בגין השליחה.לפני כשבוע וחצי פנינו שוב לחברה לגבי זיכוי והבטיחו שתוך כמה ימים נקבל את הזכוי.עד היום טרם קיבלנו זיכוי.היום פנינו שוב לכאל,אמרו שאין חשבונית לפקסס שוב...מאחר ולא מצאנו החשבונית רק לאחר ויכוחים,פנתה חברת כאל ישירות לאל"מ והנ"להעבירו חשבונית הרכישה. חזרה אליי נציגה שלכם (שרית) והבהירה שאין זכוי כי יום החשבונית יום לפני ההצטרפות לזכוי (5.4),מיותר לציין שוב שהחברה הבטיחה שתעביר החשבונית לתשלום רק עוד כמה ימים ,הנציגה אף לא ניסתה להיות נחמדה. לדעתי,שירות כושל ,אני עובדת עם חברה נוספת של כרטיס אשראי-לאומי קארד ורוצה לציין לשבח את הנציגים ואת המענה שאני מקבלת מהם בכל פנייה,אני ובעלי כמובן נשקול החלפת כרטיס
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|