פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
שמי טלי טטיאנה אדמוב, בתאריך 12.6.12 יצרתי קשר עם חברת ויזה כאל בכדי להלין על בעיה חמורה שקשורה לזיכוי שלא בוצע. על בעיה זו היני מלינה מזה חודש ימים ואף אחד מנציגים לא הראה אכפתיות אך דאג להסביר לי כל פעם מחדש מהי סיבת הבעיה. אך הבעיה העיקרית היא לא הזיכוי באורח פלא, ב12.6.12 יום שלישי יצרתי קשר עם החברה בכדי להלין על בעיית הזיכוי בפעם ה20 בערך,ענתה לי נציגה בשם עטר, דיברתי איתה ועטר הנציגה לא הייתה נחמדה אלי דיברה בקול מאוד תוקפני והשיא של המצב הגיע לכך שאני מלינה בפניה והיא מצחקקת מעבר לקו השני, שאלתי אותה האם אני מצחיקה אותה ואז היא אומרת לי משפט מאוד פוגע "לא אחד הנציגים מצחיק אותי" שאלתי אותה אם היא יכולה להתרכז גם בנציג וגם בי היא אמרה כן, וכשביקשתי שתחזור על דברי היא לא ידעה להגיד לי על מה דיברתי, נפגעתי מאוד עד כדי דמעות וביקשתי שהיא תעביר אותי לנציגה אחרת, עטר לא היססה ולא התנצלה וישר העבירה אותי לנציגה שאפילו את פרטי לא ידעה והייתי צריכה להתחיל הכל מההתחלה.
אני מאוד פגועה וכאחת שעבדה בחברות גדולות בשוק הישראלי אינני מצפה ליחס מבזה שכזה, הרגשתי בשפל המדרגה הרגשתי חסרת אונים והרגשתי שאין לי למי לפנות ואין עם מי לדבר. אני מאוד אוהבת את העשיה בארץ ואת המסחר העצום אך מאוכזבת מהשירות. ע"פ דעתי שירות הינו המראה של בית העסק ואם מראה של בית עסק נראית ונשמעת כמו עטר/ מיתר (לא כל כך זוכרת איך קוראים לה) מצבינו לא מזהיר.
אין לי למי לפנות, אבקש להתייחס לכך ברצינות, משום שעלבון זה הגיע לידי העורך דין של משפחתי לפני כ5 דק'.
עוגמת נפש השפלה. סוג הנזק :
פיטורים ובחירת נציגים ראויים. פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה