פרטי התלונה

תלונות כ.א.ל (CAL)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת חוזה נושא התלונה:
אפנסייב מיכאל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי קיימת קליניקה לאסטתיקה ויופי על שם ( AESTHETIC BEAUTY CLINIC קטרינה (
ח.פ. 323517789
בתאריך 22-04-12 ביצעתי התקשרות עם ויזה לצורך סליקת כרטיסי אשראי בבית העסק
בהתקשרות זו סוכם על פטור מעלות של התחברות לויזה כאל בסך 90.48 שקל.
מרגע קבלת המכשיר מחברת כספית לעסק הובטחה לי אופציה לסליקת כרטיסים מסוג ,
ויזה כאל - לאומי קארד - מסטר קארד – דיינרס - וישראכרט .
התקבול מחברת האשראי אמור לעבור לחשבוני כל שישי לחודש בגין כל הכרטיסים שחויבו
מלבד דיינרס בגינו התקבול מועבר כל שמיני לחודש.
לאחר בירור שערכתי בגישה לאינטרנט ובסיכום לפי הקבלות המודפסות ממכשיר הסליקה , נמצא חוסר של 1573.28 - ₪

נזקים שנגרמו לי מהפרת הסכם ויזה כאל .
1. בתאריך 08-06-12 חייבו את חשבוני בסך 90.48 שקל עבור ההתחברות למרות שנאמר לי בחוזה שיש לי פטור מהתחברות .
2. נכון להיום לאחר שפניתי לויזה כאל מספר פעמים לא קיבלתי את התקבול החסר.
3. לא קיבלתי מויזה כ.א.ל פירוט עסקאות ולא הצלחתי לקבל מויזה כ.א.ל גישה לאתר אינטרנט לטובת קבלת מידע על עסקאותיי .
4. אין ביכולתי לסלוק כרטיסי ישראכרט.
5. כמו כן כמנהל עסק בצורה הגונה מחובתי לדווח לרואה חשבון על כול עסקאותיי .
6. דיוחתי ושילמתי מע"מ גם על החוסר שנמצא מויזה כאל .

לסיכום.
אני כמנהל עסק מרגיש פגוע ונפגע מויזה כאל שמספר פעמים פניתי אליהם וביקשתי לברר למה קיימת אי התאמה בין החיובים בפועל לסכום שהועבר לחשבוני ומדוע חייבו אותי על התקנת השירות בניגוד למוסכם.כל פניותיי נענו בצורה שלילית ולא נעימה כאילו גנבתי את הכסף הזה שהוא בסה"כ מגיע לי ועבדתי עבורו קשה. התנהגותן של נציגות השרות בויזה כאל ממש לא יפה מבטיחים לחזור ולא חוזרים, לא מעניין אותם אם יש לך חוסר או לא
כספי וביזבוז זמן סוג הנזק :
קבלת המגיע על פי חוזה ופיצוי על עוגמת נפש ורבית פתרון נדרש :

כ.א.ל (CAL) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה